کد خبر: ۱۶۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۵ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
شرکت توزیع برق قم با انتشار تصاویری که با جان مردم سر و کار دارد در این مدت جز ارائه ی یک جوابیه اقدامی جهت اصلاح نکرده است و متاسفانه خطر سیستم های برق همچنان در سطح شهر پراکنده است.
به گزارش برق نیوز؛ دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان قم اعلام  کرد:‌ صبح روز پنج مرداد کلید اصلی یکی از پست های زمینی برق به علت افزایش بار،‌ذوب و منجر به آتش سوزی تابلو و کابل برق و در نهایت خاموشی مشترکان شد.

شایان ذکر است گزارشی در نهم تیرماه سال جاری با عنوان مردم تاوان سوء‌مدیریت ها را می دهند از روزنامه 19 دی درباره ناامنی پایه ها و تابلوهای برق در این استان به صورت تصویری و مکتوب منتشر شد.

21 تیرماه شرکت برق در جوابیه ای با نادرست خواندن نظر کارشناسان مصاحبه شونده، اظهارداشت:‌ تامین ایمنی برق و نگهداری بوستان ها و میادین به عهده این شرکت نیست.

 اما در این گزارش ها به صراحت این مطلب آمده که تاکنون تله های مرگ در بوستان های قم بود و حالا نوبت به خیابان ها رسیده و به بحث ناامنی در محیط شهری پرداخته شده است.  

 در این جوابیه آمده است که بازدید از همه تجهیزات در همه نقاط به صورت روزانه امکان پذیر نمی باشد؛ در صورتی که بیش از یک سال است مردم کنار پایه های برق از این گله مند هستند که چرا ماموران شرکت برق برای بازدید از پایه های برق نیامدند یا اعتراضی نداشتند که ما کاچو یا بطری نوشابه در پایه های برق فرو کردیم.

این نیاز حس می شود که شرکت توزیع برق حداقل هر ماه یک بار از تاسیسات برق بازدید داشته باشد.

 شرکت برق با انتشار تصاویری که با جان مردم سر و کار دارد در این مدت جز ارائه ی یک جوابیه اقدامی جهت اصلاح نکرده است و متاسفانه خطر سیستم های برق همچنان در سطح شهر پراکنده است.

از آن جایی که مطبوعات در راستای کمک به ادارات و نهادها قرار دارند نه در تقابل با آن ها انتظار رفع نواقص از سطح شبکه را داریم ضمن این که تعدادی دیگر از عکس های دیگری متعلق به ناامنی و خطرناکی تاسیسات شرت توزیع برق که آدرس آن ها محفوظ است را منتشر می کنیم تا شاید فکری برای ایمن سازی معابر قم شود.

منبع: 19دی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مايوس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
سلام
برقنيوز جان
برق قم و كرمانشاه و ... جان خودت ولش كن
بيا توزيع ... ببين چه گل و بلبلي شده
تمام مردم تابستوني دارن برق غير مجاز مصرف ميكنن
هركس از جعبه و شبكه سركوچه كابل گرفته اورده تو حياتش
بازرسيها هم به اعتراض كار نميكنند
ميگن زحمت مال ماست پاداش مال افراد نا مستحق
جالبه بدونين خودشون ميرن به مردم كمك ميكنن كابل ميكشن
به لجِ مديريت نا كارامد.
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
0
احتمالا اين تصاوير مربوطه به شبكه و تاسيسات برق افغانستان ، عراق يا سوريه اند. نخير ... نه ... ممكن نيست اين تصاوير مربوطه به شبكه برق ايران باشند !!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار