کد خبر: ۱۶۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
به دنبال وقوع حادثه برق گرفتگی جزئی برای یکی از همکاران شرکت توزیع برق خراسان شمالی و گلایه ی شهروندان از برق گرفتگی توسط پایه چراغ های روشنایی در محوطه پارک شهربازی بجنورد، نامه ای مبنی بر رعایت اصول ایمنی برای شهرداری بجنورد ارسال شد.
به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، به دنبال وقوع حادثه برق گرفتگی جزئی برای یکی از همکاران این شرکت در محوطه پارک شهربازی بجنورد، نامه ای مبنی بر رعایت اصول ایمنی برای شهرداری بجنورد ارسال شد.

کارشناس ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: در پی وقوع حادثه برق گرفتگی یکی از همکاران شرکت در پارک شهربازی بجنورد، به منظور پیشگیری از حوادث مشابه و گاه غیرقابل جبران، نامه ای با رویکرد اجرای اصول ایمنی تامین روشنایی پارک ها، برای شهرداری بجنورد ارسال شد.

مهندس مرتضی رحیمی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: یکی از پایه چراغ های تامین روشنایی پارک شهربازی بجنورد بدون هیچ علائمی برق دار شده بوده که همکار توزیع برق استان در پی لمس این پایه چراغ دچار برق گرفتگی می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه حادثه بخیر گذشته ولی در شب حادثه، چند تن دیگر از شهروندان نیز از برق گرفتگی توسط پایه چراغ های روشنایی پارک اظهار گلایه داشته اند.

این مسئول با بیان این که تامین روشنایی پارک ها بر عهده شهرداری هاست و مسئولیتی از این بابت متوجه شرکت توزیع برق استان نخواهد بود افزود: با این حال به دلیل اهمیت موضوع و پیشگیری از حوادث شدیدتر که گاه قابل جبران نخواهد بود، نامه ای مبنی بر ایمن کردن پایه چراغ ها برای شهرداری ارسال شد.

وی اصلاح ارت پایه ها و بستن دریچه ها را در این نامه خواستار شده است.

به گفته رحیمی همچنین تامین روشنایی وسایل بازی بادی در پارک بش قارداش بجنورد بدون رعایت اصول ایمنی از جانب صاحبان وسایل انجام شده که این موضوع نیز در نامه یاد شده مورد تذکر قرار گرفته است.

در خاتمه نامه یاد شده، ارائه نتیجه اقدامات شهرداری بجنورد در خصوص ایمن سازی ابزار روشنایی محیط پارک ها نیز درخواست شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار