کد خبر: ۱۶۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۱ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
مشاور مدیرعامل برق استان بوشهر در جزیره خارگ گفت: در سال جاری توان برق جزیره خارگ دو برابر شده است.
به گزارش برق نیوز، جعفر خلیفه عصر یکشنبه در نشست مسئولان جزیره خارگ اظهار داشت: مشکلات برق اهالی ساکنان در سال گذشته باعث ایجاد نارضایتی شده بود که این خواسته با حق بوده و تدبیر برق استان و منطقه سریعا به این موضوعات رسیدگی جدی شده است.

وی ادامه داد: برای بهسازی شبکه برق جزیره خارگ بالغ بر هشت میلیارد هزینه شده است که با این اقدامات مردم خارگ دغدغه‌ای در ارتباط با خاموشی برق در جزیره خارگ نخواهد داشت.

مشاور مدیرعامل برق استان بوشهر اضافه کرد: با هزینه‌ای ۱۰ میلیارد ریالی و با جایگزینی سه مولد برق، توان برق جزیره خارگ در سال جاری دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه از شب گذشته سه مولد ١.٥ مگاواتی به شبکه برق خارگ اتصال شده است، اضافه کرد: با جذب اعتبارات مناسب برای تامین، تعمیر و بهسازی شبکه برق خارگ اقدامات خوبی صورت گرفته است که ثمرات آن در سال جاری کاملا مشهود است.

خلیفه افزود: امیدواریم صورت حساب‌های برق باتوجه به صنعتی بودن منطقه خارگ به موقع پرداخت شود که شاهد توسعه بیشتر شبکه برق جزیره خارگ باشیم.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار