کد خبر: ۱۶۸۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طبق برنامه زمانبندی توانستیم حجم وسیعی از متقاضیان دریافت انشعاب برق را پس از انجام مراحل اداری برقدار نمائیم.
به گزارش برق نیوز، براساس اعلام مدیریت امور برق منطقه چهار این شرکت از ابتدای سال جاری تاپایان تیرماه بیش از 1481 اشتراک جدید برق در بخش هایی از منطقه جنوب غرب اهواز واگذار گردیده است.

 مهندس سعید احترامی مدیر امور برق منطقه چهار شرکت توزیع نیروی برق اهواز در این باره گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون پس از اجرای طرح های مختلف در زمینه برق رسانی به نقاط مختلف شهری و روستایی، طبق برنامه زمانبندی توانستیم حجم وسیعی از متقاضیان دریافت انشعاب برق را پس از انجام مراحل اداری برقدار نمائیم.

وی در ادامه افزود: از ابتدای سالجاری تا پایان تیرماه موفق شدیم نسبت به نصب تعداد 1481 اشتراک جدید برق اقدام نمائیم که این میزان در مقایسه با آمار مدت مشابه در سال گذشته  31 درصد رشد داشته است.

احترامی بیان داشت: تسریع در انجام کار متقاضیان با توجه به شرایط آب و هوایی گرم منطقه، همواره در دستورکار مجموعه پرسنل این منطقه بوده است و تعداد انشعابات واگذار شده در امور برق منطقه چهار اهواز از ابتدای سال جاری تاکنون برابر 25 درصد کل اشتراکهای فروخته شده در شرکت می باشد.


منبع: انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار