کد خبر: ۱۶۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۴ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
معاون بهره برداری توزیع برق عنوان کرد: تا الان 50 میلیارد تومان جهت تعمیرات شبکه برق سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و از میزان بودجه ای که در نظر گرفتیم تاکنون بالغ بر 80 درصد محقق شده است.
به گزارش برق نیوز، کامبیز ناظریان، معاون بهره برداری و دیسپچینگ شرکت توزیع برق تهران درباره نیاز به سرمایه‌گذاری جهت نوسازی و بهینه سازی شبکه و برطرف شدن نقص فنی و همچنین جلوگیری از خاموشی، اظهار داشت: حوادث فنی در تهران اجتناب ناپذیر است زیرا تراکم تجهیزات در شهر تهران بالاست و به دلیل مسائل فنی این حوادث فنی رخ می‌دهد.

وی افزود: آنچه در مباحث فنی و حوادث مهم است نرخ آن بوده و اینکه آیا تحت کنترل و مدیریت شده است یا خیر.

 ناظریان تصریح کرد: وقوع حوادث به این دلیل است که مصرف به یکباره افزایش زیادی می یابد ، اما نرخ حوادث مهم است که باید تحت کنترل باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که حوادثی که بصورت پراکنده اتفاق می افتد، کنترل یافته و در صدد کاهش آنها حرکت کنیم.

معاون بهره برداری و دیسپچینگ شرکت توزیع برق تهران با بیان اینکه فرسودگی شبکه دلیلی برای افزایش حوادث می‌تواند باشد، یادآور شد:  قطعا اگر شبکه به موقع رسیدگی، بازسازی و بهینه سازی نشده و نقاط فرسوده تعمیر نشود تاثیر بسزایی در افزایش حوادث دارد.

وی اظهار داشت: با تمامی این شرایط با تمهیدات اندیشیده شده در شهر تهران و حجم تاسیسات نرخ حوادث نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است.

ناظریان درباره سرمایه‌گذاری در شبکه گفت: سرمایه گذاری برای نوسازی شبکه به این بستگی دارد که در سطح مونتا‍ژ، شبکه فشار ضعیف، شبکه متوسط و یا  فوق توزیع باشد.

وی خاطرنشان کرد: اما در مجموعه ای که برای جلوگیری از حوادث در شبکه های توزیع و بخش تعمیرات برنامه ریزی کردیم این است که تا الان 50 میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده‌ایم و از میزان بودجه ای که جهت پیشگیری از حوادث در نظر گرفتیم تاکنون بالغ بر 80 درصد محقق شده است.
منبع: ایلنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار