کد خبر: ۱۶۸۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵
آیت‌الله‌ علوی گرگانی از مردم خواست از اسراف در مصرف آب و برق پرهیز کنند تا در آینده دچار مشکل نشویم.
به‌گزارش برق نیوز، آیت‌الله‌العظمی سیدمحمد علوی گرگانی در دیدار با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور در سخنانی اظهار داشت: همان‌طور که ما انتظار داریم مردم به توصیه‌های مراجع عمل کنند، مردم نیز از مسئولان انتظار دارند که به تذکرات مراجع جامه عمل بپوشانند.

وی با بیان اینکه مردم دعاگوی تأمین‌کنندگان آب و برق هستند، تأکید کرد: البته مردم انتظاراتی  از مسئولان دارند که باید در حد امکان این انتظارات را برآورده کنید.

این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه مردم انتظار دارند همان روحیه‌ای که در امام راحل و رهبر معظم انقلاب وجود دارد در مسئولان نظام هم باشد، تصریح کرد: خداوند پاداش تمام خدمات خیر شما را خواهد داد.

وی در ادامه ضمن اینکه از مردم خواست از اسراف در مصرف آب و برق پرهیز کنند، اظهار داشت: از مردم انتظار داریم صرفه‌جویی کنند تا خدای ناکرده دچار کمبود آب و خاموشی نشویم.
آیت‌الله علوی گرگانی از مسئولان هم خواست به انتظاراتی که مردم دارند عمل کنند تا مردم هم به رعایت توصیه‌های مسئولان تشویق شوند.

وی در پایان برای  همه مسئولان نظام به خصوص خدمتگزاران صنعت آب و برق آرزوی توفیق، سلامتی و خدمتگزاری خالصانه کرد.

لزوم مصرف بهینه آب و برق

مسئول امور فرهنگی وزارت نیرو نیز در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: موفقیت‌های بزرگی در صنعت آب و برق رخ‌داده که حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه تخصصی و با دانش وزارت نیرو است.

وی با بیان اینکه اقدامات تأثیرگذار فرهنگی نیز در کنار اقدامات فنی در وزارت نیرو در حال انجام است، ابراز داشت: برنامه‌های متنوع فرهنگی برای فرزندان و خانواده‌های کارکنان وزارت نیرو در طول سال اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین یزدان‌پرست با بیان اینکه وزارت نیرو یک مجموعه صنعتی با سطح بسیار بالایی است تأکید کرد: تمام مردم کشور از خدمات آب و برق بهره‌مند می‌شود و با توجه به شرایط کشور لزوم مصرف بهینه آب و برق بیش از پیش ضروری است.

وی با اشاره به اینکه منابع آب محدود و تقاضا زیاد است ابراز داشت: امیدواریم کلام تأثیرگذار مرجعیت و توصیه مردم به صرفه‌جویی، بتواند صنعت آب و برق را در ارائه خدمات هر چه بهتر یاری رساند.
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار