کد خبر: ۱۶۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
احمدرضا سعیدی از حضور میز کره جنوبی جهت بررسی تفاهم‌نامه یکصد مگاواتی برق در آران و بیدگل در روز دوشنبه 25 مردادماه خبر داد.
به گزارش برق نیوز؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی استان‌ها، میز کره جنوبی در تالار مذاکرات نخستین اجلاس جهانی شورا و شهرداران 2016 جهت احداث، راه‌اندازی، بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری(EPCF) در پروژه‌های نیروگاهی سیل ترکیبی، نیروگاه‌های گازی حرارتی، نیروگاه‌های تجدیدپذیر و بادی و نیروگاه‌های مقیاس کوچک(CHP) و پروژه زمین گرمایی جهت سرمایه‌گذاری اعلام آمادگی کرد.

همچنین پیرو مذاکرات صورت گرفته نمایندگان کره جنوبی در این اجلاس آمادگی خود را جهت همکاری با شهرداری‌ها اعلام کردند. ضمنا 1500 مگاوات قرارداد نیروگاه خورشیدی با شوراها و شهرداران ایران امضا شد.

دراین راستا نمایندگان میز کره جنوبی هم که در حاشیه اجلاس جهانی شوراها وشهرداران تفاهمنامه سیصد و پنجاه میلیون یورویی در خصوص تولید یکصد مگاوات برق با شورای اسلامی شهر آران وبیدگل امضا کرده بودند، این هفته وارد آران‌و‌بیدگل می‌شوند.

احمدرضا سعیدی سخنگوی شورای اسلامی شهر آران و بیدگل افزود: سایر شوراهای شهرها و روستاهای شهرستان آران و بیدگل هم می‌توانند از این فرصت بهره‌برداری نمایند.

لازم به ذکر است این تیم نماینده کره جنوبی دوشنبه وارد آران‌وبیدگل می‌شوند و یک روز در منطقه حضور خواهند داشت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار