کد خبر: ۱۶۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۴ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۵
احمدي گفت: يکي از فعاليت هاي گسترده وزارت ورزش و جوانان، مديريت اماکن ورزشي است. ما بايد بتوانيم مصارف آب، برق و انرژي را در اين اماکن به شرايط بهينه برسانيم .
به گزارش برق نیوز، عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در سيزدهمين گردهمايي ورزش صنعت آب و برق، در سالن همايش هاي اين وزارتخانه، گفت: آمار 56 درصدي افراد فعال در عرصه ورزش در وزارت نيرو در مقايسه با آمار 21 درصدي مردمي که به ورزش مبادرت دارند بسيار حائز اهميت است زيرا، يکي از چالش هاي جدي امروز ورزش کشور، ترويج فرهنگ ورزش دربين اقشار جوان، نوجوان و خانواده هاي آنهاست.

وي با اشاره به اينکه مهم ترين سرمايه گذاري بايستي در حوزه منابع انساني انجام شود، گفت: ورزش باعث مي شود که ما از انسان هاي با نشاط، با انگيزه و فعال در جامعه برخوردار باشيم.

احمدي افزود: يکي از فعاليت هاي گسترده وزارت ورزش و جوانان، مديريت اماکن ورزشي است. ما بايد بتوانيم مصارف آب، برق و انرژي را در اين اماکن به شرايط بهينه برسانيم .

مشاور عالی وزیر و معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با اظهار نگراني از اينکه زندگي کنوني به سمتي پيش مي رود که فعاليت هاي بدني مردم در سنين مختلف روز به روز کاهش مي يابد، اظهارداشت: طبق آمار موجود، 65 درصد بزرگسالان و 30 درصد جوانان جامعه داراي افزايش وزن هستند و اين هشدار جدي به مديران ورزش و ساير مسئولان خواهد بود.

وي موضوع ورزش همگاني را يک موضوع ملي دانست و در ادامه گفت: تمامي سازمان ها و وزارتخانه هايي که نگاه متعادل به ورزش دارند بايستي موضوع ورزش همگاني را به عنوان اولويت کاري در دستورکار خود قرار دهند.

در پايان اين مراسم از روساي هيأت هايي ورزشي،‌ مديران عامل شرکت ها، مديران ميزبان، دبيران هيات هاي ورزشي، مسئولان ورزش شرکت هاي تابعه و ميزبانان برتر مسابقات ورزشي وزارت نيرو در سال 94 تقدير شد.

منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار