کد خبر: ۱۶۹۷۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۸ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
معاون حقوقي، پشتيباني و مجلس وزير نيرو در سيزدهمين گردهمايي ورزش صنعت آب و برق در سالن همايش هاي اين وزارتخانه، گفت: ارتقاء سطح سلامت کارکنان وزارت نيرو بسيار مهم است زيرا با ارزش ترين سرمايه اين وزارتخانه، ‌نيروي انساني آن است.
به گزارش برق نیوز، رضا انجم شعاع معاون حقوقي، پشتيباني و مجلس وزير نيرو در سيزدهمين گردهمايي ورزش صنعت آب و برق در سالن همايش هاي اين وزارتخانه، گفت: ارتقاء سطح سلامت کارکنان وزارت نيرو بسيار مهم است زيرا با ارزش ترين سرمايه اين وزارتخانه، ‌نيروي انساني آن است.

وي افزود: ورزش همگاني از جايگاه مهمي در وزارت نيرو برخوردار است. توجه به ورزش هاي همگاني مورد تاکيد مقام معظم رهبري و دولت يازدهم و شوراي ورزشي اين وزارتخانه است.

انجم شعاع تأکيد کرد: توسعه فرهنگ ورزش و تعميم ورزش همگاني، بهينه سازي استفاده از امکانات ورزش موجود، افزايش توان روحي و جسمي کارکنان، تقويت حس همکاري و مشارکت پذيري در تمامي امور، ايجاد انگيزه در ميان کارکنان جهت شرکت در مسابقات داخلي و سراسري از اهداف شوراي مرکزي ورزش است.

وي با بيان اينکه شوراي مرکزي ورزش وزارت نيرو تاکنون 10 جلسه برگزار کرده و 70 مصوبه داشته و در سال 94 نيز بيش از 25 برنامه اجرا کرده است، گفت: در کنار تامين برنامه هاي سنگين توليد آب و برق، برنامه هاي ورزشي با کيفيت مطلوب اجرا شده است.

معاون حقوقي، پشتيباني و مجلس وزير نيرو در ادامه بيان داشت: از مهم ترين اين موارد مي توان به برگزاري 21 جشنواره ورزشي در استان هاي مختلف کشور براي کارکنان، خانواده ها و فرزندان آن ها با حضور 25 هزار نفر نام برد.

وي با اشاره به برگزاري کلاس هاي آموزش عمومي ورزش همگاني،گفت: برگزاري کلاس هاي آموزش عملي براي همکاران و فرزندان در رشته اي مختلف از جمله شنا، فوتسال، واليبال و...، نظارت بر نحوه عملکرد تاسيسات و اماکن ورزشي صنعت آب و برق، ارزيابي عملکرد سالانه ورزش شرکت ها و تشکيل جلسات فصلي با دبيران هيات هاي ورزشي استاني بخشي از عملکرد ستاد ورزش وزارت نيرو است.

وي تاکيد کرد: در سال 93 تعداد ورزشکاران صنعت آب و برق 54درصد بود که با رشد 4 درصدي در سال 94 اين تعداد به 56 درصد افزايش يافت که اميدواريم با تلاش مديران، در سال هاي آينده به 70 درصد افزايش يابد.
منبع: پاون
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
2
با سلام
این شعار که همه ازش استفاده میکنن ((نیروی انسانی با ارزشترین سرمایه شرکت ها و وزارت خانه است)) را کنار گذاشته ...و برای رسیدن به ان از قانون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی استفاده کنید بهتر به نتیجه ارتقا سطح سلامت جسمی و روحی خواهید رسید
از شرکت های توزیع برق
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار