کد خبر: ۱۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۷:۱۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
چهارمین کنفرانس تخصصي فناوري نانو در صنعت برق و انرژي با هدف آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان صنعت برق و انرژی و صنایع وابسته به آن با فناوری نانو و کاربردهای گسترده آن در صنعت برق برگزار می‌شود.
به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه نیرو "چهارمین کنفرانس تخصصي فناوري نانو در صنعت برق و انرژی" با همكاري مرکز توسعه فناوری نانو پژوهشگاه نيرو و ستاد ويژه توسعه فناوري نانو ریاست جمهوری، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ 2 و 3 شهریور ماه 1395 در پژوهشگاه نيرو برگزار مي‌شود.

اين کنفرانس با هدف آشنایی بیشتر مدیران و کارشناسان صنعت برق و انرژی و صنایع وابسته به آن با فناوری نانو و کاربردهای گسترده آن در صنعت برق، تجارب موفق ایران و جهان در بهره برداری از فناوری های نانو در صنعت برق و انرژی، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های به کارگیری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، توسعه به کارگیری فناوری نانو در صنعت برق و انرژی، برقراری ارتباط و تبادل نظر میان صاحب‌نظران حوزه برق و انرژی و فناوری نانو و تشویق پژوهشگران حوزه نانو برای فعالیت در زمینه‌های برق و انرژی برگزار خواهد شد.

 شرکت کنندگان در این همایش با كاربردهاي فناوری نانو در زمينه‌هاي مختلف آشنا خواهند شد تا بتوانند بسترهاي لازم براي ورود این فناوري کلیدی را به صنعت برق ايجاد نمايند.

برگزاری سه نشست تخصصی در حوزه‌های تولید، انتقال و توزیع نیرو با حضور خبرگان صنعت برق و متخصصان فناوری نانو از شاخص‌های این کنفرانس می‌باشد.

در نمایشگاه جنبی کنفرانس، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان به ارائه محصولات مبتنی بر فناوری نانو پرداخته و شرکت‌کنندگان می‌توانند با فعالان این حوزه گفتگو مذاکره نمایند.

از آنجا که یکی از ماموریت‌های اصلی «مرکز توسعه فناوری نانو در صنعت برق و انرژی» حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای ورود به بازار برق می‌باشد در یکی از غرفه‌های نمایشگاه، کارشناسان مربوطه به طور اختصاصی روند و فرآیندهای تدوین شده درخصوص تسهیل ورود محصولات شرکت‌های متقاضی به بازار صنعت برق را توضیح خواهند داد.

در همین راستا، تمام فناوری‌ها و محصولات ارائه‌شده در کنفرانس در طول دو روز با حضور متخصصین و کارشناسان ارزیابی خواهد شد و در مراسم اختتامیه، محصولات برگزیده جهت دریافت حمایت‌های مالی و معنوی به «صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی» معرفی خواهند شد.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار