کد خبر: ۱۷۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۵:۰۸ - ۰۴ شهريور ۱۳۹۵
مدیر امور توزیع برق شهرستان نکا گفت: با وجود وضعیت بد اقتصادی کشور طی سه سال اخیر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.
به گزارش برق نیوز، علی نادعلی‌زاده در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های برق رسانی روستاهای بخش مرکزی و هزارجریب نکا با اشاره به برق رسانی روستاها اظهار داشت: پروژه نصب ترانس برق در روستاهای تازه آبادکلا، زرندین علیا و چلمردی برای تقویت ولتاژ برق، اصلاح و بهینه سازی فیدر ۲۰ کیلو ولت، با اعتبار بالغ بر سه میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی تقویت و توسعه شبکه برق برای مشترکان روستایی در پیک مصرف را از جمله مهم‌ترین اهداف بهره برداری از این طرح‌ها قلمداد کرد و همچنین افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ولتاژ مطمئنی برای مشترکان این سه روستا فراهم می‌شود.

 مدیر امور توزیع برق شهرستان نکا با اشاره به رفع ضعف ولتاژ در روستاهای شهرستان نکا تصریح کرد: نصب دو ترانس ۱۰۰ و تابلو برای تقویت و رفع ضعف ولتاژ در روستای تازه آبادکلا از توابع بخش مرکزی نکا با اعتبار ۶۴۰ میلیون ریال و در روستاهای زرندین علیا وهمچنین روستای چلمردی با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال در بخش هزار جریب نکا مورد بهره برداری قرار گرفت.

نادعلی زاده اضافه کرد: با احداث خط ۲۰ کیلو ولت، نصب ترانس و کابل کشی در روستای چلمردی توانستیم ولتاژ مطمئنی را به مشترکین عرضه کنیم که خوشبختانه با فعالیت‌های انجام شده دراین بخش از شهرستان مشکل ضعف ولتاژ نداریم.

این مسئول ادامه داد: پروژه اصلی حوزه برق رسانی که روستای تازه آباد، نوذر آباد، دنگسرک و مسیر پلاژها را در این شهرستان تحت پوشش قرار می‌دهد همچنین در این راستا سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای تقویت شبکه، رفع ضعف ولتاژ وکاهش تلفات این منطقه هزینه شده است چرا که بیش از چهارهزار مشترک روستایی بخش مربوطه از خدمات برق این شهرستان برخوردار هستند.

به گفته نادعلی زاده برای بهبود ضعف ولتاژ، احداث خط ۲۰ کیلو ولت و نصب ترانس در روستاها و حوزه شهری نکا در سال گذشته هفت میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر امور توزیع برق شهرستان نکا با اشاره به عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه برق رسانی خاطر نشان کرد: با وجود وضعیت بد اقتصادی کشور با تکیه بر مدیریت جهادی و تلاش مضاعف در این راستا طی سه سال اخیر بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای اتمام پروژه‌های عمرانی و خدمات رسانی به مردم هزینه شده است.

منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار