کد خبر: ۱۷۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۹ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵
همزمان با هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيد رجايي و باهنر، ايستگاه جديد شماره سه گناوه فيدربندي شد.
به گزارش برق نیوز، در اين آيين استاندار بوشهر گفت: دولت تدبير و اميد خدمات بسيار خوبي را در دوران فعاليت خود ارائه داده است و برنامه هاي بسيار مهمي نيز براي رفع مشكلات و تامين نيازهاي مردم در نقاط مختلف استان دارد.

مصطفي سالاري به توسعه زير ساختهاي برق رساني در سطح استان بوشهر اشاره كرد و ادامه داد: در اين مدت برق استان 180 ميليارد تومان به صورت پروژه كاركرده و به بهره برداري رسانده كه در نوع خود رقم قابل توجهي است.

سپس امراله پاراد مديرعامل از احداث 4 فيدر شبكه فشار متوسط هوايي تك مداره و دو مداره به متراژ 5500 متر و همچنين احداث شبكه فشار متوسط زميني جهت فيدرهاي مذكور به متراژ 250 متر با مبلغ افزون بر 5 ميليارد و 200 ميليون ريال خبر داد و گفت: با احداث 2500 متر شبكه فشار متوسط هوايي با سيم روكشدار و 300 متر شبكه فشار متوسط زميني جهت اين دو فيدر در دست اجرا مي باشد و اين دو مدار در آينده نزديك به همين ايستگاه وصل مي شود كه هزينه اين پروژه افزون بر 2 ميليارد و 300 ميليون ريال است.

منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار