کد خبر: ۱۷۳۸۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۲۶ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
مدیر توزیع برق شهرستان های گرمه و جاجرم گفت: مصادف با هفته دولت 17 میلیارد و 730 میلیون ریال اعتبار برای 5 پروژه برق رسانی در شهرستان جاجرم صرف شد.
به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی، به مناسبت هفته دولت 5 پروژه برق رسانی در شهرستان جاجرم و 2 پروژه برق رسانی در شهرستان گرمه به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق شهرستان های گرمه و جاجرم گفت: مصادف با هفته دولت 17 میلیارد و 730 میلیون ریال اعتبار برای 5 پروژه برق رسانی در شهرستان جاجرم صرف شد.

امیر معروف با اشاره به این که آیین افتتاح رسمی این پروژه ها با حضور معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی، فرماندار جاجرم، امام جمعه و سایر مسئولان محلی انجام شد افزود: احداث 236 متر شبکه فشارضعیف هوایی و نصب دو دستگاه ترانس برای متقاضیان برق جاجرم، احداث هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی به منظور تامین روشنایی بلوار امام خمینی و احداث 20 کیلومتر شبکه فشار متوسط دومداره برای تامین برق چاه های کشاورزی منطقه شوقان از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده در این هفته بود.

وی همچنین از احداث 300 متر شبکه فشارضعیف هوایی با هدف تامین برق متقاضیان مسکن مهر جاجرم و احداث 2 کیلومتر دیگر برای تامین برق مشترکین جدید در همین مدت خبر داد و گفت: همچنین در ایام هفته دولت از 2 پروژه برق رسانی در شهرستان گرمه رونمایی شد.

این مسئول اصلاح و بهینه سازی 25 کیلومتر شبکه فشارضعیف هوایی نقاط مختلف شهرهای گرمه، ایور و درق را از جمله این پروژه های عنوان کرد.

وی اعتبار صرف شده برای این پروژه ها را نیز بالغ بر 7 میلیارد ریال ذکر کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار