کد خبر: ۱۷۴۹۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۲۷ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
جلسه معارفه و بررسی پیشینه، توانمندی ها و قابلیت های خدمات مشاوره ای شرکت دیگسایلنت آلمان با حضور مدیر عامل این شرکت "فلاویو فرناندز" و به میزبانی شرکت مدیریت شبکه برق ایران برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، در این جلسه که در آن شرکت تدبیر سازان فناوری انرژی آپادانا به عنوان نمایندگی این شرکت آلمانی در ایران، معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت مدیریت شبکه برق ایران حضور یافتند، امکان استفاده از خدمات شرکت دیگسایلنت در راستای ارتقای سطح مطالعات شبکه برق کشور از جنبه های مختلف بهره برداری و برنامه ریزی مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار مطالعاتی"DIgSILENT PowerFactory"به عنوان مشهورترین محصول شرکت دیگسایلنت آلمان از حدود 10سال پیش به صورت رسمی و با لیسانس معتبر در اختیار شرکت های صنعت برق و به ویژه شرکت مدیریت شبکه برق ایران قرار گرفته و پشتیبانی نرم افزار و فروش لیسانس جدید آن به ایران توسط این شرکت آلمانی حتی در خلال سال های تحریم نیزادامه داشته است.

هم اکنون نیز در شرایط پسا تحریم، این شرکت، طی نامه ای به وزارت نیرو در سال گذشته آمادگی خود را برای ارتقای سطح همکاری ها با صنعت برق ایران اعلام کرده است.

گفتنی است در این جلسه مباحثی چون جنبه های مختلف خدمات نرم افزاری، مشاوره ای و آموزشی که توسط شرکت آلمانی در سطح جهانی (بیش از 110کشور) ارائه شده و می شود، از جنبه های مختلف مطالعات شبکه برق در ابعاد برنامه ریزی و بهره برداری، حفاظت، کنترل و دیسپاچینگ، سیستم های مانیتورینگ، مطالعات گریدکد(Grid Code)، شبکه های هوشمند، تست وشناسایی پارامترهای نیروگاه ها، تنظیم ادوات کنترلی بویژه PSS، انرژی های نو، مطالعات تجهیزات پیشرفته  FACTS وHVDC  ، بازیابی شبکه و... توسط مدیرعامل شرکت دیگسایلنت آلمان ارائه شد.

در ادامه، حضار پرسش های گوناگونی درزمینه های عملیاتی مورد نظر شبکه برق کشور مطرح نمودند و تجارب طرف آلمانی در این موارد را شنیدند.

منبع: مدیریت شبکه برق ایران
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار