کد خبر: ۱۷۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۴ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵
مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن گفت: میزان تلفات انرژی در شبکه به 10.5 درصد کاهش یافته که نتیجه زحمات همکاران و همکاری مردم در بحث مدیریت مصرف، کاهش پیک آن و اقدامات انجام گرفته در زمینه کاهش تلفات است.
به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، حسن لطفی، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه طی بازدید سرزده از مدیریت برق رزن با پرسنل آن دیدار و گفتگو کردند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن در جلسه‌ای که با حضور نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،  با اشاره به وضعیت شبکه توزیع برق اظهار داشت: 42 هزار مشترک فعال در سطح شهرستان رزن وجود دارد.

مازیار بلالی‌مقدم افزود: سه پست فوق توزیع، 20 فیدر 20 کیلوولت و یک هزار و 268 دستگاه پست هوایی زمینی، یک هزار و 51 کیلومتر شبکه فشارمتوسط و  597 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، وظیفه برق‌رسانی به مشترکین در بخش‌های خانگی، کشاورزی، صنعتی و تجاری در سطح شهرستان را عهده‌دار است.

وی با بیان اینکه پیک بارشهرستان 54 مگاوات بوده و میزان تلفات انرژی در شبکه به 10.5 درصد کاهش یافته که نتیجه زحمات همکاران و همکاری مردم در بحث مدیریت مصرف، کاهش پیک آن و اقدامات انجام گرفته در زمینه کاهش تلفات است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان رزن با اشاره به مطالبات 64 میلیارد ریالی برق رزن از مشترکین تصریح کرد: در سال جاری 182 مورد برق غیرمجاز نیز در سطح شهرستان جمع‌آوری و ساماندهی شده است.

وی با اشاره به وضعیت موجود وصول مطالبات و برق‌های غیر مجاز و لزوم جمع‌آوری و ساماندهی آنها عنوان کرد: اجرای این امر نیازمند مساعدت تمام مشترکین و دستگاه‌های اجرایی در شهرستان است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه ضمن قدردانی از تلاش و زحمات شبانه‌روزی مجموعه توزیع برق شهرستان با اشاره به همکاری و همدلی ادارات شهرستان در راستای نیل به اقتصاد مقاومتی خواستار تلاش مضاعف در این زمینه شد.

حسن لطفی با اشاره به اجرای قانون تبصره 8  و منع واگذاری انشعابات به این اراضی بر همکاری و مساعدت تمام دستگاه‌های اجرایی در این خصوص تأکید کرد و قول همکاری در زمینه وصول مطالبات از دستگاه‌های اجرایی را دادند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدهادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
0
0
با عرض ادب واحترام سلام،جناب آقای دکتر لطفی،نماینده محترم،اینجانب ...،فرزند اکبر،من ۳۰سال سن دارم، چندین سال نامزد دارم،ولی بعلت مشکلات مالی (اجاره نشینی و کارگری)نمی توانم ازدواج کنم مدتی هم هست،بعلت گران شدن مصالح ساختمانی_ کار،کارگری هم کم شده،من نیز فن خاصی جز کارگری بلد نیستم،اطرافیانم هم توان مالی کمک به من را ندارند تا ازدواج کنم،ضامن برای وام هم ندارم بخاطر اینکه درآمدم کم،تصمیم گرفتم برای شما نامه بفرستم،شاید فرجی شد
خواهشمندم اگر امکانش هست به من کمک مالی شود تا از فکر و سردرگمی دربیام ازدواج و زندگی بهتری کنم مدتی هست اجاره خونه برام مشکل بزرگ شده،اگر حتی به اندازه اجاره خونه به من کمک مالی کنید،یه مشکل از مشکلات بزرگ من را حل کردید بخدا روم نمیشه اینها حضوری به شخصی بگم لوازم خونه نخریدم،اجاره خونه چند ماهی زیاد شده ولی کار کم شده،
بهزیستی و کمیته امداد هم رفتم حضوری ولی کمکم نکردن.
.شماره تماس من ۰۹۳۳۶۱۶۶... مجبور نبودم شماره عابرم نمی فرستادم شماره عابر بانک رفاه (۵۸۹۴۶۳۱۵۳۵۹۸...)بنام ...
تو راخدا کمک کن
موفق،سربلند و سلامت باشی در پناه الله خیلی ممنون و متشکرم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار