کد خبر: ۱۷۹۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۲ - ۱۱ مهر ۱۳۹۵
هم‌زمان با روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، 5تن از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد که در یک سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شدند؛ مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
به گزارش برق نیوز، هم‌زمان با روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، 5تن از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد که در یک سال گذشته به افتخار بازنشستگی نائل شدند؛ مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

در این مراسم که در محل مجتمع فرهنگی- آموزشی شهید زنبق برگزار شد؛ پیشکسوتان برق منطقه ای یزد به همراه خانواده خود حضور یافتند و ضمن دیدار با یکدیگر، ورود آقایان ذبیح الله ملک جمشیدی (با آخرین پست سازمانی مسئول سمعی و بصری)، محمدرضا آخوندپور(با آخرین پست سازمانی تکنیسین پست) و عباس دهقانی زاده بافقی، علی شاکری و علی بمان دهقانی محمدآبادی ( هر سه با آخرین پست سازمانی سرنگهبان) که در یک سال اخیر به جمع پیشکسوتان صنعت برق استان پیوسته‌اند؛ را گرامی داشتند.

در ابتدای این مراسم معنوی و با شکوه، محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، به حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های شهدا و ایثارگران اشاره کرد و آرامش، امنیت، پیشرفت و سربلندی امروزه ایران عزیز اسلامی را مرهون و مدیون آنان بیان داشت.

وی سپس 25 ذی الحجه- که در چند سال اخیر در تقویم ما به عنوان « روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان» نام‌گذاری شده است- را حائز اهمیت دانست و افزود: در دین مبین اسلام خانواده یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه محسوب می‌شود و پایبندی به خانواده به عنوان اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه‌های انسانی، از بزرگترین پشتوانه‌های توسعه و تعالی هر کشوری می‌باشد و سلامت و صلابت جامعه‌، مرهون وجود خانواده‌های سالم، عفیف و با تقوا است.

صباغزادگان بازنشستگان را از بالاترین سرمایه‌های انسانی هر سازمان دانست که 30سال از بهترین دوران عمر خود را صرف خدمات رسانی به مردم و کشور خود کرده‌اند و اکنون با کوله باری از دانش و تجربه به مرحله تازه‌ای از زندگی گام نهاده‌اند که نیاز است تجربیات ارزشمند آنان به کار گرفته شود. وی پیاده سازی مدیریت دانش در شرکت برق منطقه‌ای یزد را نشان از: رویکرد این سازمان برای ثبت و استفاده از تجربیات و دانش کارکنان و بازنشستگان به عنوان ارزشمندترین منابع سازمانی بیان کرد.

در بخش بعدی این برنامه سیدمحمد هادی نیا مدیرعامل کانون بازنشستگان صنعت برق استان یزد، ضمن قدردانی از مدیران عامل و مسئولان صنعت برق استان که برای تاسیس و حمایت از کانون بازنشستگان نقش داشته‌اند؛ خواستار پشتیبانی و حمایت بیشتر از این کانون شد و توجه به نیازهای مادی و معنوی بازنشستگان و ایجاد زمینه هایی برای حضور پررنگ و پرفایده آنان در صحنه کارهای اجرایی، با توجه به تجربیات، تخصص ها و توانایی های آنان خواستار شد.

وی هدف از تشکیل کانون بازنشستگان را تاسیس نهادی برای رسیدگی به امور بازنشستگان، سازماندهی مسائل و حفظ کرامت آنان بیان کرد و از مسئولان خواست  برنامه های فرهنگی و آموزشی متناسب با شرایط پیشکسوتان تعریف شود و نقش‌های پر رنگ و کلیدی و امور ضروری و پراهمیتی که برای سلامت روحی و روانی و جسمانی بازنشستگان نیاز است بیشتر مدنظر قرار گیرد.

هادی نیا در ادامه، ضمن بیان این‌که در نظرگرفتن بیمه تکمیلی درمان و حوادث برای بازنشستگان ضروری است؛ کانون بازنشستگان یزد را یکی از موفق ترین کانون‌های صنعت آب و برق کشور دانست و از بازنشستگان خواست تعامل بیشتری با این مرکز داشته باشند و نیازها و خواسته‌های خود را مطرح کنند.

وی در ادامه، یاد و خاطره بازنشستگانی که به دیار باقی شتافته اند را گرامی داشت و از حاضران خواست برای شادی ارواح آقایان: سیدمحمد طبائی زاده، مهربان فلفلی، حسین زارعی ردبزانی و عباس مصباح شهرستانی که در یک سال اخیرفوت کرده‌اند؛ دعا کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار