کد خبر: ۱۸۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۴:۲۵ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
دومین مانور عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با هدف اصلاح شبکه‌های برق شهرستان فامنین، روی خط 20 کیلوولت زرقان با حضور 15 اکیپ از سطح استان و پیمانکاران منطقه انجام می شود.
به گزارش برق نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فامنین در مراسم افتتاحیه مانور بزرگ عملیاتی برق شهرستان فامنین اظهار داشت: این مانور عملیاتی با هدف اصلاح شبکه‌های برق شهرستان در روی خط 20 کیلوولت زرقان به طول 2.5 کیلومتر با حضور 15 اکیپ از سطح استان و پیمانکاران منطقه انجام می‌شود.

قاسم شیخی‌جانی افزود: در حالت عادی اجرای این عملیات نیازمند 15 برابر زمان صرف شده در مانور است در حالی که با این مانور یک پانزدهم زمان صرف شد و هزینه‌ای که در پی داشت به یک سوم کاهش یافت.

وی همچنین در خصوص مزایای انجام این مانور بیان کرد: انجام این عملیات اصلاحی محاسنی برای شبکه برق فامنین در پی داشت که از جمله این محاسن می‌توان به افزایش سطح مقطع این خط از 35 میلیمتر مربع به 70 میلیمتر مربع و کاهش تلفات، تعداد خاموشی ها و انرژی توزیع نشده و افزایش پایداری شبکه اشاره کرد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان فامنین عنوان کرد: امید است در آینده با انجام مانور های بعدی بتوانیم حجم وسیعی از شبکه را به این روش با کمک اکیپ‌های استان به انجام برسانیم.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان نیز بیان داشت: در حال حاضر این مانور در راستای افزایش سطح آمادگی نیروها و همچنین افزایش قدرت پیشگیری برای شرایط اضطراری در حال انجام است.

علی سهرابی‌بیدار تصریح کرد: در این مانور عملیاتی از ادارات برق شهرستان‌های استان حداقل یک گروه اجرایی علاوه بر گروه‌های اجرایی و پیمانکاران شهرستان فامنین حضور دارند که در این مانور سطح آمادگی آنها سنجیده می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای مانورهای عملیاتی برق در راستای افزایش سطح آمادگی و هماهنگی برنامه‌ریزی شده صورت می‌گیرد، افزود: این مانور با یک سناریوی از پیش تعیین شده و با نگاه ویژه و افزایش رویکرد آموزشی برگزار می‌شود و نتایج آن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان ابراز داشت: علاوه بر سطح هماهنگی مدیران در شهرستان، با هماهنگی صورت گرفته توسط فرماندار، سایر ارگان‌ها نیز در این مانور شرکت داشتند که این امر موجب هماهنگی بیشتر در موارد بحران و ضروری می‌شود.

فرماندار فامنین نیز در این مانور با بیان اینکه مانور شرکت توزیع برق شهرستان فامنین کار ارزشمندی است، گفت: اجرای حجم بالایی از کار با سرعت و دقت و  در کوتاه‌ترین زمان ممکن از مزایای این مانور بزرگ بود.

ظاهر پور مجاهد افزود: در مسیر خطی انتخاب شده حدود 100 حلقه چاه آب کشاورزی، پروژه بزرگ پتروشیمی شهرستان و همچنین منطقه ویژه اقتصادی است که لازم به تقویت آن بود.
وی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این عملیات عنوان کرد: در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی مورد تاکید است و اجرای این مانور یک نمونه از این امر بود که دستگاه های اجرایی در کنار هم این مهم را اجرایی کردند.

فرماندار فامنین بیان کرد: واحدهای مختلف شرکت توزیع برق استان می‌توانند کارهای بزرگ را در شرایط اضطراری و در مدت کوتاه و با دقت انجام دهند که امیدواریم این الگوهای خوب که توسط همکاران ما در توزیع برق شهرستان و شرکت برق استان اتفاق افتاده مورد توجه دیگر دستگاه ها قرار بگیرد و همه ما بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار