کد خبر: ۱۸۸۷۸
تاریخ انتشار : ۱۸:۳۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۵
امروز عصر در هشتگرد
در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت کارخانه خط تولید کنتور برق هوشمند دیجیتال تک فاز و 3 فاز شرکت الکترونیک افزار آزما با دستور مستقیم رئیس جمهوری در هشتگرد افتتاح شد. این کارخانه که با اعتبار 270 میلیارد ریالی راه اندازی شده است برای 500 نفر ایجاد اشتغال خواهد کرد.
افتتاح خط تولید بزرگترین کارخانه کنتور هوشمند دیجیتال خاورمیانه با حضور نعمت زاده و دستور روحانی
سرویس صنعت برق نیوز: امروز عصر خط تولید بزرگترین کنتور دیجیتال تک و سه فاز خاورمیانه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ساوجبلاغ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار برق نیوز، چهارشنبه 26آبان این کارخانه با حضور محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان شهرستان ساوجبلاغ و با دستور مستقیم رئیس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

این خط تولید در شهر صنعتی هشتگرد مستقر است و فاز تکمیلی اش در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

با افتتاح این کارخانه زمینه اشتغال ۵۰۰ نفر فراهم می‌شود. فاز تکمیلی این شرکت در سال ۹۴ به همت بخش خصوصی و با تسهیلات بانکی آغاز و در سال ۹۵ به بهره برداری رسیده  بود.

گفتنی است اعتبار راه‌اندازی این کارخانه ۲۷ میلیارد تومان است که توسط بشرکت الکترونیک افزار آزما تامین شده و  ۸۰ درصد نیاز بازار کشور به کنتور برق هوشمند تک و سه فاز را تأمین می کند.

این کارخانه در فاز نخست خود ظرفیت تولید 2 میلیون دستگاه کنتور معمولی را داشته است. با افتتاح فاز جدید امکان تولید 2 میلیون دستگاه دیگر در یک شیفت و تا 4 میلیون در دو شیفت ایجاد شده است که به ظرفیت قبلی اضافه شده است.

فعالیت احداث فاز جدید کارخانه از سال گذشته شروع شده بود که امروز نیز به بهره برداری رسید. در کل بیش از 1200 میلیارد برای راه اندازی هر دو فاز کارخانه توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

اولین آزمایشگاه تست کنتورهای هوشمند در کشور که توسط همین شرکت احداث شده بود، 5 اسفند سال گذشته و همزمان با روز مهندسی توسط آرش کردی مدیرعامل توانیر به بهره برداری رسید.

شرکت الکترونیک افزارآزما در سال ۱۳۵۹ توسط گروهی از فارغ التحصیلان رشته برق و الکترونیک دانشگاه صنعتی شریف تأسیس و طی ۳۵ سال فعالیت شبانه روزی برای اولین باردر ایران موفق به طراحی و تولید بیش از دهها نوع دستگاه های اندازه گیری الکترونیکی با کیفیتی مطابق با استانداردهای بین المللی گردیده است.

آغاز فعالیت این شرکت با طراحی و تولید دستگاههای اندازه گیری، آموزشی و تحقیقاتی برق، الکترونیک و مخابرات و تجهیزات کارگاهها و آزمایشگاههای مختلف بصورت کلید در دست (Turnkey) می باشد.

گفتنی است الکترونیک افزار آزما تا کنون بیش از هفت میلیون انواع کنتور برق چند تعرفه دیجیتالی را به بازار ارائه نموده است و از سال ۱۳۹۱ تولید انواع کنتورهای سه فاز اتصال مستقیم و اتصال غیر مستقیم (‍(CTرا با بالاترین سهم فروش و نصب در بازار داخلی شروع کرده است.

افتتاح خط تولید بزرگترین کارخانه کنتور هوشمند دیجیتال خاورمیانه با حضور نعمت زاده و دستور روحانی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
1- گفتنی است اعتبار راه‌اندازی این کارخانه ۲۷ میلیارد تومان است که توسط بشرکت الکترونیک افزار آزما تامین شده 2- در کل بیش از 1200 میلیارد برای راه اندازی هر دو فاز کارخانه توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.
من ارتباط بین این دو جمله با یکدیگر را متوجه نشدم لطفا بیشتر توضیح دهید.
مدیر پایگاه این کارخانه دو فاز داره هر دو فازش باهم 120 میلیارد تومان و فاز دوم 27 میلیارد تومان. بقیه مربوط به فاز اول بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
0
0
salam khaste nabashid harchi migardam shomere tamasetono nemitonam peidakona kontore barqe 1 fazo 3 faz mikhastim vaseye araq aqe beshe
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار