کد خبر: ۱۸۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۰:۴۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۵
اعضای هسته گزینش شرکت توانیر به منظور بررسی و ارزیابی پرونده های گزینشی پذیرفته شدگان دومین آزمون استخدامی شرکت برق منطقه ای خوزستان با مدیرعامل این شرکت دیدار کردند .
به گزارش برق نیوز، محمود دشت بزرگ رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان ضمن قدردانی از تلاشهای خالصانه هسته گزینش شرکت توانیر بدلیل حمایت و همکاری با این شرکت ، به بیان جایگاه گزینش در سازمانها پرداخت و گفت : نقش واحدگزینش به عنوان یکی از حساس ترین واحدهای زیرمجموعه سازمانها در جذب وانتخاب نیروهای متعهد و کارآمد بسیار مهم است و به همین دلیل با انجام مرحله گزینش افراد براساس اصل شایسته سالاری و دارای صلاحیت های فردی و حرفه ای مورد نیاز با اطمینان جذب می گردند .

سپس سیدمحسن وهابی مدیر هسته گزینش شرکت توانیر در این جلسه با تشریح  روند قانونی گزینش افراد، اظهار داشت : دقت در اجرای ضوابط و مقررات گزینش در راستای جلوگیری از تضییع حقوق افراد  از مراحل بسیار ضروری جذب نیروهای جدید درهرسازمان  است که با توجه به سرعت عمل انجام کار و اعلام وضعیت آمادگی پرونده های شرکت کنندگان دردومین آزمون استخدامی شرکت برق منطقه ای خوزستان ، اولین سفر کاری کمیته ارزیابی هسته گزینش شرکت توانیر به خوزستان برنامه ریزی و انجام پذیرفت.

همچنین محمد فرهاد کرامتی و علیرضا احمد یزدی ، دیگر اعضای کمیته ارزیابی هسته گزینش شرکت توانیر از زحمات و تلاشهای نماینده و سایر همکاران هسته گزینش شرکت برق منطقه ای خوزستان تقدیر وتشکر نموده  و روند پیشرفت کارها را در این خصوص  مطلوب  ارزیابی کردند .
در ادامه این نشست عبدالامیر ریاحی نماینده هسته گزینش توانیر در شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز ضمن  ارایه گزارشی از عملکرد این واحد و روند آماده سازی پرونده های گزینشی در فرآیند گزینش پذیرفته شدگان دومین آزمون را تشریح کرد و گفت : کلیه مراحل گزینشی پذیرفته شدگان ظرف مدت 45 روز انجام گرفت که این موفقیت حاصل زحمات صادقانه اعضای کمیته بررسی ، همکاران مهدی زیبایی فر و امید زمان پورهمچنین دیگرمحققان و مصاحبه گران در شرکت برق منطقه ای خوزستان    است .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار