کد خبر: ۱۹۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۷ - ۱۱ آذر ۱۳۹۵
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از احداث نیروگاه برق در حمیدیه خبر داد و گفت: هیچ نقطه شهری در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون نباید فاقد روشنایی باشد.
علی ساری در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار حمیدیه اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده به دنبال آن هستیم که هیچ نقطه شهری در شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون فاقد روشنایی نباشد.

وی افزود: تلاش برای جذب اعتبارات لازم برای این امر درحال انجام است و مدیران مربوطه قول داده‌اند تا پایان سال هیچ محلی در این شهرستان‌ها بدون روشنایی نباشد و اقدامات موثری صورت گیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرستان حمیدیه گفت: مشکلات و معضلات بسیاری وجود دارد، برای بهبود وضعیت نیاز به هم‌افزایی و کمک همه وجود دارد. باید به دنبال راهکارهای برای این مشکلات باشیم.

ساری ادامه داد: تک تک مشکلات در شهرستان حمیدیه را رصد و پیگیری خواهیم کرد و باید با یک اقدام ویژه به دنبال رفع مشکلات حمیدیه باشیم.

وی عنوان کرد: از نظر ما رسمی‌ترین مرجع مردمی شورای اسلامی شهر است، بنابراین نظرات اعضای شورای شهر برای برطرف کردن مشکلات موجود مهم و مورد توجه است.

ساری در خصوص تاسیس نیروگاه برق حمیدیه تصریح کرد: طرح احداث نیروگاه حمیدیه را با تلاش‌های بسیاری به دست آورده‌ایم و انتظار داریم که مسؤولان شهرستان پیگیری جدی و لازم در خصوص راه اندازی آن داشته باشند.

دبیر کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نیروگاه موجب ایجاد فرصت‌های شغلی می‌شود و دلایل فنی بسیاری برای احداث آن وجود دارد و در ساختار شبکه برق راه اندازی این نیروگاه بسیار مناسب خواهد بود.

️در این نشست که در دفتر علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس برگزار شد، اعضای شورای شهر و شهردار حمیدیه گزارشی از وضعیت شهرستان حمیدیه و مشکلات موجود را ارایه کرده‌اند.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار