کد خبر: ۱۹۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۸:۲۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۵
از طریق ویدئو کنفرانس صورت گرفت
در سفر رییس‌جمهوری اسلامی ایران به استان خراسان رضوی، 5 پروژه بزرگ برق منطقه‌ای خراسان با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو و دستور روحانی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد. فلاحتیان و متولی‌زاده در پست 400 کیلوولت نیشابور مستقر بودند و اطلاعات کلی طرح را به صورت برخط برای رییس‌جمهور تشریح کردند.
به گزارش برق نیوز، در سفر رییس‌جمهوری اسلامی ایران به استان خراسان رضوی، 5 پروژه بزرگ برق منطقه‌ای خراسان با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد ریال با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.

هم‌زمان با سفر دکتر روحانی رئیس جمهور، به استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر "حسن روحانی” در حاشیه برگزاری نشست شورای اداری استان خراسان رضوی، دستور آغاز بهره‌برداری از طرح‌های برق منطقه‌ای خراسان و طرح‌های آب‌رسانی روستایی در سه استان خراسان شمالی، سمنان و کرمانشاه را به صورت ویدئوکنفرانس صادر کرد.

در این آیین، مهندس "هوشنگ فلاحتیان" معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با همراهی مهندس متولی‌زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان و مدیران برق استان خراسان رضوی در پست 400 کیلوولت نیشابور مستقر بودند، اطلاعات کلی طرح به صورت برخط برای رییس‌جمهور و حاضران در نشست شورای اداری استان تشریح کرد.

در ادامه؛ 5 طرح توسعه پست 400 کیلوولت نیشابور، پست 132.20 کیلوولت شهرکت صنعتی چناران و خط تغذیه آن، پست 132.20 کیلوولت فارمد وخط تغذیه آن، پست 132.20 کیلوولت چناران و افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی خیام با مجموع هزینه‌ای بالغ بر 310 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است؛ افزایش قابلیت اطمینان شبکه، تأمین برق مشترکین صنعتی، تعدیل بار پست‌های مجاور و کاهش تلفات انرژی از جمله اهداف اجرایی پروژه‌های مذکور است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار