کد خبر: ۱۹۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
به‌دنبال حضور فعال شرکت‌های آب و برق در خصوص آب‌رسانی و تأمین برق راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مرزهای ایران و شهرهای مقدس کربلا، نجف و سامرا، مهندس "حمید چیت‌چیان" پیامی را خطاب به همکاران فعال در شرکت‌ها و ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو صادر کرد.
به‌دنبال حضور فعال شرکت‌های آب و برق در خصوص آب‌رسانی و تأمین برق راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مرزهای ایران و شهرهای مقدس کربلا، نجف و سامرا، مهندس "حمید چیت‌چیان" پیامی را خطاب به همکاران فعال در ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو صادر کرد که متن این پیام به این شرح است:
عظمت و شکوه بی‌نظیر مراسم اربعین حسینی، جلوه‌ای از عنایات خاصه الهی‌ است. برگزاری راهپیمایی میلیونی عاشقان امام حسین (ع) یک رویدارد عظیم و جاودانه است که همبستگی و وحدت امت اسلامی را بر مبنای ایثار و فداکاری مکتب حسینی به نمایش می‌گذارد و یقیناً این اتفاق بی‌بدیل و ارزشمند، رهروان اسلام ناب محمدی را در ادامه راه خود راسخ‌تر و دشمنان را از همیشه مأیوس‌تر می‌نماید.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عزاداری‌های همه مسلمانان به ویژه همکاران محترم، برخود لازم می‌دانم از همه دست‌اندرکاران شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه به خصوص شرکت‌های صنعت آب و برق در استان‌های مرزی و همچنین اکیپ‌های عملیات فنی که در تجهیز زیرساخت‌های لازم برق‌‌رسانی و روشنایی پارکینگ‌ها و پایانه‌های مرزی، تأمین و کنترل مستمر آب شرب بهداشتی موکب‌ها، توزیع آب بسته‌بندی جرعه‌ای و انتقال آب با تانکر، وظیفه خطیر سقایی و خدمات‌رسانی به زائرین حضرت اباعبدالله (ع) را با سخت‌کوشی و جدیت تمام با محوریت ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو در داخل ایران و کشور عراق، به نحو مطلوب و شایسته به انجام رسانیده و اهتمام ورزیده‌اند، تقدیر و تشکر نمایم.
از خداوند متعال، سربلندی و توفیق روزافزونتان را خواستارم.
حمید چیت‌چیان
برچسب ها: برق ، تقدیر وزیر نیرو
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار