کد خبر: ۱۹۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵
فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن انتقاد از ریئس اداره برق این شهرستان گفت: چندین وقت است تلفن خود را پاسخگو نیستید. قطع برق ادارات شهرستان توهین به این ادارات است. چندین بار برق ادارات شهرستان را قطع کرده اید که این در شان شما نیست.
به گزارش برق نیوز، حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن انتقاد از رئیس اداره برق شهرستان؛ افزود: چندین وقت است تلفن خود را پاسخگو نیستید و در محل کار حضور ندارید و همه اعضای شورای تامین از این بابت نگران هستند. 

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه قطع برق ادارات شهرستان توهین به این ادارات است؛ گفت: چندین بار برق ادارات شهرستان را قطع کرده اید که این در شان شما نیست.

منبع: پیارم
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فلاحت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
0
3
شرکت توزیع برق هرمزگان مدیر عاملش نیست وقتی هم هست انگار که نیست پاسخگو نیست پاسخ هم اگر می دهد پاسخش پاسخ نیست حالا آقای فرماندار توقع از رئیس اداره برق دارد ،به نظرم فرماندار محترم توقعش بالاست تشریف بیاورند استان بشوند استاندار شاید مشکل حل شود. چون استاندار محترم اولا همچنین توقعی ندارد ثانیا خودش هم پاسخگو نیست در نهایت جمع پاسخگو نگوها کامل می شود و فرماندار محترم هم پست می گیرد و پاسخگو نمی شود چون اصولا از شرایط مدی این است که پاسخگو نباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
1
0
سلام دوستان- اقای مهندس شجاعی مدیر برق حاجی اباد از مدیران بسیار موفق ودلسوز می باشد وپرتلاش میباشند طبق قانون هر اداری که بدهکار می باشد باید قطع شود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار