کد خبر: ۱۹۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۲ - ۲۲ آذر ۱۳۹۵
در نشست کمیته تحقیقات توزیع برق سمنان بررسی شد
در ششمین نشست کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق استان سمنان، شش طرح تحقیقاتی از جمله راهکارهای عملیاتی و بهینه سازی استراتژی مکان یابی و جایابی منابع تولید پراکنده در شبکه های توزیع برق فشار ضعیف استان با کمک سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) ارائه شده توسط محققین مطرح گردید.
به گزارش خبرگزاری برق نیوز دبیرکمیته تحقیقات شرکت توزیع برق سمنان گفت: طراحی و ساخت دستگاه انتقال اطلاعات از طریق شبکه فشار ضعیف به عنوان پروژه ای است که مورد بررسی قرار گرفته است.

مهندس حسین خسروی با بیان این که " طراحی و ساخت و پیاده سازی فیلترهای فعال ظرفیت پائین تک فاز ویژه مشترکین خانگی و تجاری، از پروژه های ارائه شده می باشد افزود: بررسی مناسب ترین شیوه ایجاد زمین در نواحی مختلف استان سمنان به عنوان پروژه تحقیقاتی دیگری است که پیرامون آن تحلیل صورت پذیرفته است.

وی اظهار داشت : راهکارهای عملیاتی و بهینه سازی استراتژی مکان یابی و جایابی منابع تولید پراکنده در شبکه های توزیع برق فشار ضعیف استان با کمک سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) از جمله پروژه های مهم مطروحه در این نشست است.

وی اضافه کرد : "جایابی بهینه خازن ها درشبکه های توزیع در حضور توربین های بادی" و همچنین" تهیه بانک اطلاعات مصرف انرژی ساختمان های اداری استان سمنان و مدیریت انرژی آنها"، دو پروژه ی تحقیقاتی دیگر هستند که طرح موضوع گردیده و پیرامون آنها تصمیم گیری شده است
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار