کد خبر: ۱۹۲۴۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۰ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
نخستین مزرعۀ بادیِ شناور در جزیرۀ Block آمریکا با هدف انتقال انرژی به شبکۀ برق این کشور فعالیت خود را آغاز کرد.
به گزارش برق نیوز به نقل از گروه بین الملل مانا، شرکت توسعه دهندۀ پروژه های فراساحلی Developer Deepwater Wind آمریکا از آغاز به کار اولین مزرعۀ بادی برای ترانسفر انرژی به منطقۀ نیوانگلند این کشور به طور منظم خبر داد.

بر اساس این گزارش، برق این مزرعۀ بادی با قدرت تولیدِ 30 مگاوات از طریق یک زیردریایی موسوم به sea2shore و مجهز به سیستم کابل ترانزیت از جزیرۀ Block به شبکۀ نیوانگلند ارسال می شود و قادر به تامین برق 17 هزار مسکن است.

بر همین اساس، مدیر پروژه بادی فراساحل Developer Deepwater Wind گفت: جزیرۀ Block مفتخر است که توانسته است میزبان اولین مزرعۀ بادی فراساحل در منطقه باشد. به نوبۀ خود از اینکه  می توانم ادعا کنم که توانستیم توربین بادی حتی در آب داشته باشیم، خرسندم.

این گزارش در ادامه افزود: هزینۀ این پروژه 451 میلیون برآورد شده بود که از این میان 225 میلیون دلار برای تجهیزات و ساخت و نصب، 118 میلیون دلار برای طراحی و کسب مجوزهای قانونی و 108 میلیون دلار برای نصب کابل زیردریایی برای اتصال برق مزرعه بادی به شبکۀ اصلی اختصاص یافت.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار