کد خبر: ۱۹۲۵۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵
در لایحه بودجه سال ۹۶ پیش بینی شد
معاون امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش میزان عوارض مربوط به توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و برق روستایی از ۳۰ به ۵۰ ریال در لایحه بودجه سال ۹۶ کشور خبر داد.
به گزارش برق نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری، هفدهمین جلسه شورای عالی همفکری ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر با حضور علی وطنی معاون توسعه فناوری معاونت علمی، سیروس وطنخواه دبیر ستاد توسعه فناوری انرژی های تجدید پذیر معاونت علمی برگزار شد که در این جلسه قوانین و چالش‌های توسعه انرژی های تجدیدپذیر در کشور مرور و ارائه شد.

در این جلسه معاون امور انرژی سازمان برنامه و بودجه کشور به ارائه وضعیت انرژی های تجدیدپذیر در کشور از منظر قوانین و سیاست های کلی نظام، چالش ها و پیشنهادهای اجرایی برای گسترش فناوری و کاربرد این منابع پرداخت.

 وی ضمن تبیین فرصت‌های موجود در قوانین فعلی کشور، از تدوین برنامه اقدامات لازم در برنامه ششم توسعه و نیز افزایش میزان عوارض مربوط به توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر و برق روستایی از ۳۰ به ۵۰ ریال در لایحه بودجه سال ۹۶ کشور خبر داد.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار