کد خبر: ۱۹۳۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۴۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵
در جريان مميزي مشخص شد
معاون منابع انساني وتحقيقات شركت توانير با اشاره به بررسي 1399 مورد چك ليست در جريان فرايند مميزي شركت برق منطقه اي تهران گفت: در ارزيابي هاي اوليه مشخص شد موارد عدم تطبيق، كمتر از 50 مورد بود.
به گزارش برق نیوز، كرم رضايي در آئين اختتاميه دومين مميزي يكپارچه صنعت برق در شركت برق منطقه اي تهران، با بيان اين مطلب افزود: اميدواريم در زمان 2 ماهه اي كه تا اعلام نتايج نهايي مميزي باقي است نيز دست كم برخي از موارد عدم تطبيق برطرف شوند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود، با قدرداني از همكاري مديرعامل و تمامي همكاران شركت برق منطقه اي تهران در جريان انجام مميزي، خاطرنشان كرد: خوشبختانه هم مميزان و هم مميزي شوندگان، عموما از عملكرد و توانمندي هاي يكديگر رضايت كامل داشتند.

سرپرست مميزان شركت برق منطقه اي تهران با اشاره به رضايت مميزان از عملكرد سامانه ERP در اين شركت نيز گفت: لازمه استقرار اين سيستم، حمايت مديران ارشد و همكاري همه كاركنان است و خوشبختانه در جريان بررسي ها، خروجي هاي اين سامانه بسيار چشمگير ديده شد.

گفتني است در اين مراسم كه در سالن جلسات ساختمان ستادي شركت برق منطقه اي تهران برگزار شد، هر يك از مميزان نيز گزارش كوتاهي از عملكرد خود ارائه دادند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار