کد خبر: ۱۹۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۵
معاون هماهنگي توزيع شركت توانير گفت: نبايد شبكه برق با يك توفان و بلاياي طبيعي مختل شود، شرايط اقليمي در کشور باعث مي شود تا به فكر يك شبكه پايدار و مقاوم باشيم تا اين شبكه و مشتركين دچار مشكل نشوند.
به گزارش برق نیوز، دكتر محمود رضا حقي فام با بیان اینکه صنعت برق زيرساخت، زيرساخت هاي كشور است، خاطرنشان كرد: بدون برق هيچ صنعت و خدماتي پا نمي گيرد و صنعت برق تأمين كننده رفاه، امنيت و اقتصاد كشور است.

اين مقام مسئول حفظ پايداري اقتصاد و فني شبكه برق را سبب توسعه كشور در تمامي ابعاد دانست و عنوان كرد: شبكه برق ايران، چهاردهمين صنعت برق دنياست و خدمات فني و مهندسي كه متخصصين داخلي به خارج از كشور ارائه مي دهند، 95 درصد اين آمار به صنعت برق و آب اختصاص دارد.

حقي فام بابيان اينكه كوچك ترين خاموشي براي كشور مشكل زاست و شايد اگر اين آرامش اكنون در بخش برق وجود دارد به واسطه تلاش تمامي خدمتگزاران عرصه برق رساني است، اضافه كرد: بايد تلفات در شركت توزيع برق به زير 10 درصد برسد و بايد كاهش آسيب پذيري در شبكه برق را يك مهم بدانيم.

معاون هماهنگي توزيع شركت توانير با اشاره به اينكه نبايد شبكه برق با يك توفان و بلاياي طبيعي مختل شود، تصريح كرد: شرايط اقليمي در هرمزگان باعث مي شود تا به فكر يك شبكه پايدار و مقاوم باشيم تا اين شبكه و مشتركين دچار مشكل نشوند.

حقي فام ادامه داد: در حوزه خدمات مشتركين بايد فعاليت ها توسعه يابد و با سرعت و دقت به سمت پاسخگويي حركت كنيم و در خدمات رساني با سيستم هاي نوين پيش رويم.

وي با بيان اينكه اگر در صنعت برق دچار مشكل در پايداري اقتصادي شويم، ناپايداري فني را به دنبال دارد، اظهار كرد: وصول مطالبات را بايد غنيمت بشماريم و در كنار خدمات خوب بايد هزينه ها نيز پرداخت شود تا در بحث تقويت و بهسازي شبكه مشكلي نداشته باشيم.

وي با اشاره به افزايش پيك مصرف برق هرمزگان در تابستان، افزود: در استان هرمزگان پيك مصرف در تابستان بيشتر از حد معمول است و بايد با مديريت مصرف برق به سمت كاهش آن پي رويم.

حقي فام ادامه داد: در سال 96 به احتمال زياد با افزايش پيك مصرف برق مواجه هستيم كه بايد براي كاهش آن فكري انديشيده شود كه بهترين آن مديريت مصرف برق است.

معاون شركت توانير بابيان اينكه بايد سازمان هاي مختلف ازجمله سازمان نظام مهندسي، ادارات و استانداري ها و ... به صنعت برق كشور براي كاهش ميزان تلفات و كاهش ميزان مصرف كمك كنند، عنوان كرد: ما در ساختار شركت توزيع برق تمام تلاشمان بر اين است كه كوچك ترين خاموشي به مردم تحميل نكنيم.

حقي فام با تقدير از تلاش هاي صورت گرفته در شركت توزيع برق هرمزگان در جهت رفع مشكلات مردم و پايداري شبكه، تصريح كرد: در حوزه خدمات مشتركين نيز كارهاي زيادي بايد در حوزه توزيع برق در كشور صورت گيرد تا سرعت پاسخگويي به مردم را افزايش دهيم.
برچسب ها: حقی فام ، توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار