کد خبر: ۱۹۳۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۵
در حاشيه سفر رييس‌جمهور به ایروان انجام شد؛
موافقت نامه «کدینگ شبکه‌های برق» دو کشور ایران و ارمنستان امروز در حاشیه سفر رییس‌جمهوری اسلامی ایران به ایروان، بین مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران و یک شرکت ارمنی امضا شد.
به گزارش برق نیوز، در حاشیه سفر دکتر «حسن روحانی» رییس‌جمهور کشورمان و حمید چیت چیان وزیر نیرو به ارمنستان موافقت‌نامه «کدینگ شبکه‌های برق» دو کشور، بین یک شرکت ارمنی و مدیریت شبکه برق ایران امضا شد.

بر اساس این گزارش، در همایش تجاری دو کشور ایران و ارمنستان فضاهای موجود تجاری و سرمایه گذاری دو کشور برای توسعه روابط تشریح شد.

همچنین در حاشیه این همایش مهندس "همایون حائری"، مدیرعامل مدیریت شبکه برق ایران اظهار امیدواری کرد که با پشتوانه و همکاری جدی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و ارمنستان بتوان هر چه زودتر احداث راه‌های ارتباطی کریدور شمال - جنوب و راه آهن خلیج فارس- دریای سیاه در دستورکار دو کشور قرار گیرد.

گفتنی است، در زمان حاضر میزان مبادلات تجاری میان ایران و ارمنستان حدود 4 میلیارد دلار است که پیش بینی شده این رقم در سال‌های آتی به سالانه 6 میلیارد دلار افزایش یابد.

امضاي موافقت‌نامه کدينگ شبکه برق دو کشور ایران و ارمنستان
منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار