کد خبر: ۱۹۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۵
رئيس دانشگاه تبريز با اشاره به ميانگين بالاي هزينه هاي هنگفت توليد، توزيع و انتقال برق اظهار كرد: اصلاح الگو و مديريت مصرف برق با سياست هاي درست و مناسب قابل دستيابي است.
به گزارش برق نیوز، محمد رضا پور محمدي در آيين افتتاح مدرسه بين المللي مديريت مصرف انرژي گفت: با توجه به افزايش جمعيت كشور تقاضا براي انرژي نيز افزايش مي يابد و اگر با همين روند پيش برويم در آينده اي نه چندان دور در راستاي توليد انرژي با مشكلات قابل توجهي رو به رو مي شويم.

وي با اشاره به تأثيرات منفي توليد انرژي بر روي محيط زيست تأكيد كرد: براي جلوگيري از تحميل اين اثرات بر روي محيط زيست كشور، بايد تجهيزات فرسوده بهينه سازي شوند تا هدر رفت انرژي و به تبع آن نياز به توليد بيشتر به حداقل برسد.

وي اظهار داشت: متاسفانه در كشور ما بحث بازيافت انرژي مورد توجه نيست و بخش عمده اي از اقتصاد ايران در اين نقطه گره خورده است.

پور محمدي خاطرنشان كرد: اميدواريم برنامه هايي از اين دست در راستاي سياست گذاري هاي كاربردي در زمينه مديريت مصرف كمك كند.

 گفتني است اين گردهمايي از 6 تا 8 دي ماه با مشاركت شركت توزيع نيروي برق تبريز، دانشگاه تبريز، شركت توانير و انجمن انرژي ايران شاخه آذربايجان شرقي، در دانشكده برق و كامپيوتر دانشگاه تبريز برگزار مي شود.

منبع: توانیر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار