کد خبر: ۱۹۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۰ - ۲۸ دی ۱۳۹۵
مانور مدیریت بحران برق با عنوان تعمیر و رفع اشکالات شبکه 20 کیلوولت فیدر 2 مسیرهای شرق و غرب دره رود اصلاندوز اجرا شد.
به گزارش برق نیوز، امروز با حضور بابک روح الهی مدیر و ابراهیم جوادی رییس اداره بهره برداری برق مغان،"قربان فرج زاده" رییس اداره برق اصلاندوز و تکنسین های امور برق مغان، مانور مدیریت بحران با عنوان اصلاح، تعمیر و رفع اشکالات شبکه 20 کیلوولت فیدر 2 مسیرهای شرق و غرب دره رود اصلاندوز بمدت 4 ساعت اجرا شد.

بابک روح الهی مدیر برق مغان گفت: بعد از اصلاح و رفع معایب شبکه 20 کیلوولت فیدر فوق، 90 درصد قطعی ها کاهش پیدا کرده و بر پایداری شبکه برق مشترکین تحت پوشش افزوده می شود.

وی هدف از اجرای این مانور را امکان سنجی و سنجش توانمندی پرسنل مدیریت برق مغان در مواقع بحران و پدافند غیر عامل، ارزیابی عملکرد همکاران برای پدافند غیر عامل و حوادث غیر مترقبه دانست.

مدیر برق مغان با اشاره به حضور 12 اکیپ عملیاتی  و 48 نفر از سیم بانان در اجرای مانور گفت: تکریم مردم و مشترکین و افزایش توان و آمادگی نیروها و پیمانکاران در شریط اضطراری از مهمترین اهداف برگزاری این مانورها است.



ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار