کد خبر: ۲۰۰۶۳
تاریخ انتشار : ۱۰:۰۳ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
مدیر عامل توزیع برق آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: عملیات تکمیل 20 پروژه در زمینه صنعت برق با اعتباری بالغ بر145 میلیارد ریال به اتمام رسیده و در دهه فجر افتتاح می شود.
به گزارش برق نیوز، اکبر حسن بکلو با بیان اینکه بهره برداری از این پروژه ها نقش موثری در کاهش تلفات و پایداری شبکه خواهد داشت، افزود: تاپایان سالجاری مرکز دیسپاچینگ نیز در استان آذربایجان غربی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 وی با اشاره به اینکه درشرکت توزیع نیروی برق استان سامانه 121 مکالمات مردم را ضبط و تمامی خاموشی ها را رصد می کند از رسانه های جمعی خواست با پرداخت بیشتر به این موضوع شرکت را در پیشبرد اهداف خود یاری نمایند.

وی به کاهش مطلوب نرخ انرژی توزیع نشده در استان آذربایجان غربی اشاره و با بیان اینکه در این زمینه از میانگین کشوری پایین تر هستیم افزود: درسال 95 تا به امروز نرخ انرژی توزیع نشده نسبت به مدت مشابه سال قبل 3 دهم بوده که در تلاش هستیم این رقم را کاهش دهیم.

حسن بکلو طرح تعویض 11 هزار و 800 کنتور معیوب را در راستای کاهش تلفات از برنامه های مهم شرکت توزیع برق در استان درسال جاری خواند و افزود: باتوجه به تخصیص مناسب اعتبارات در این زمینه از 98 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستیم.

وی رتبه استان آذربابجان غربی را از لحاظ کاهش پیک بار رتبه سوم در کشور اعلام کرد و گفت: با تلاش همکاران و همکاری بیدریغ مردم، امسال پیک تابستان را بدون خاموشی پشت سر گذاشتیم.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اشاره به اهميت جایگزینی و ایجاد انرژی پاک و تجدید پذیر بدون سوخت فسیلی یادآور شد از سرمایه گذاری در این بخش استقبال می کنیم و با هماهنگی های بوجود آمده برای طرح های انرژی نو در کمتر ار یک هفته مجوز صادر می شود.

حسن بگلو دراین گفتگو تعداد مشترکین برق دراستان آذربایجان غربی را یک میلیون و 169 هزار و 220 مشترک عنوان کرد و گفت: صددرصد مناطق شهری دراستان برقدار بوده و کلیه روستاهای بالای 10 خانوار نیز از نعمت روشنایی و سایر مزایای برق بهره مند می باشند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار