کد خبر: ۲۰۱۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
مديرعامل شركت برق منطقه اي يزد تاكيد كرد: زيرساخت هاي لازم صنعت برق براي استقرار صنايع در شهرستان بافق ايجاد شده است.
به گزارش برق نیوز، محمدحسن صباغزادگان مديرعامل اين شركت در ديدار با فرماندار بافق با تبريك ايام دهه فجر اظهار داشت: شهرستان بافق به لحاظ پايداري شبكه و تنوع رده هاي ولتاژي، بهترين وضعيت را در بين شهرستان هاي استان داراست.

وي يكي از عوامل موثر در پايداري بسيار خوب شهرستان بافق را ارتباط سه طرفه با نيروگاه هاي كرمان، قائن خراسان و نيروگاه هاي يزد دانست.

اين مقام مسئول در صنعت برق استان با اشاره به افتتاح پست 400 كيلو ولت نخلستان بافق در سفر رياست جمهوري به استان يزد، افزود: اين پست نقش بسيار موثري در پايداري شبكه برق استان يزد ايفا مي كند.

صباغزادگان تامين برق پايدار و مطمئن براي مردم را از رسالت هاي شركت برق منطقه اي يزد دانست و گفت: با وجود تابستان گرم سال جاري نه تنها در بافق بلكه در استان يزد نيز افت ولتاژ شبكه و قطعي برق نداشتيم و بافق در بين شهرستان هاي استان كمترين خاموشي را داشته است.

وي همچنين قدرت نصب شده ترانس در شهرستان بافق را 670 مگاولت آمپر و پيك بار تابستان 95 شهرستان بافق را 35 مگاوات بيان كرد.

صباغزادگان در پايان پست هاي برق نخلستان، چغارت، مباركه و كوشك را پست هاي برق مستقر در اين شهرستان ذكر و تاكيد كرد: با وجود زيرساخت هاي ايجاد شده امكان تامين برق براي همه متقاضيان خصوصا صنايع فراهم شده است.

محمدزاده رحماني سرپرست فرمانداري بافق نيز با تشكر از همراهي مديرعامل شركت برق منطقه اي يزد در اجراي طرح هاي صنعت برق در اين شهرستان، خواستار همكاري و پيگيري براي اخذ مجوز نيروگاه خورشيدي و احداث نيروگاه سيكل تركيبي در اين نيروگاه شد و زيرساخت هاي اين شهرستان را جهت احداث نيروگاه ها آماده دانست و گفت: با گاز رساني به شهرستان بافق با قطر لوله بالا، زيرساخت لازم جهت احداث نيروگاه سيكل تركيبي در اين شهرستان فراهم شده است.

بازديد از پست 400 كيلو ولت نخلستان و 132 كيلوولت بافق با حضور مديرعامل، معاون بهره برداري و برخي از مديران، از ديگر برنامه هاي حضور در شهرستان بافق بود.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار