کد خبر: ۲۰۱۷۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵
تعداد 22 پروژه پست و خط انتقال و فوق توزيع برق شركت برق منطقه اي خوزستان در مجموع با اعتباري بيش از2374 ميليارد و 700 ميليون ريال در سطح دو استان خوزستان و كهگيلويه و بويراحمد آماده كلنگ زني و بهره برداري است.
به گزارش برق نیوز، تعداد 22 پروژه پست و خط انتقال و فوق توزيع برق اين شركت در مجموع با اعتباري بيش از 2374 ميليارد و 700 ميليون ريال در سطح دو استان خوزستان و كهگيلويه و بويراحمد آماده كلنگ زني و بهره برداري است.

محمود دشت بزرگ مديرعامل شركت ضمن تبريك دهه مبارك فجر با اعلام اين خبر گفت: اين پروژه ها در راستاي انجام ماموريت ذاتي تامين برق مطمئن و پايدار اجرا شدند تا با افزايش ظرفيت، ضريب اطمينان و آمادگي به كاري شبكه برق منطقه و همچنين پيشگيري ازهرگونه خاموشي بويژه در تابستان آينده، سبب بالا رفتن سطح رفاه و توسعه جامعه و تزريق دايم و بي وقفه انرژي دركالبد صنايع و ديگر سيستم هاي رفاهي و اقتصادي و اجتماعي موثر در حيات شهري شود.

وي ادامه داد: در اين روزهاي پرخير و بركت پروژه هاي آماده بهره برداري اين شركت شامل پنج پروژه پست برق به مبلغ 1057 ميليارد ريال با افزايش ظرفيت MVA 575 و MVAR67.6 و نيز هفت پروژه خطوط ارتباطي برق به مبلغ 266 ميليارد و هفتصد ميليون ريال به طول 110 كيلومتر مدار درشهرهاي اهواز، شادگان، دزفول، باغملك، ماهشهر، آبادان و مسجدسليمان هستند.

مديرعامل شركت برق منطقه اي خوزستان تصريح كرد: همچنين پروژه هاي قابل كلنگ زني شركت برق منطقه اي خوزستان در دهه مبارك فجر امسال شامل پنج پروژه پست برق به مبلغ 440ميليارد ريال با افزايش ظرفيتMVA190 وپنج پروژه خطوط ارتباطي به مبلغ 611ميليارد ريال به طول 212 كيلومتر مدار درشهرهاي آبادان، اهواز، شوش، گتوند، شوشتر،دزفول و ياسوج است.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار