کد خبر: ۲۰۲۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۵۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
هنوز صنعت برق در غم از دست دادن دو سیمبان خود در کردستان عزادار است که خبر تاسف بار دیگری منتشر شد. فرماندار جیرفت گفت: پیکر دو نفر از کارگران پست و خط برق جیرفت - بم 400 کیلوولت که در برف گرفتار شده بودند، پیدا شد ولی سرنوشت سه کارگر دیگر هنوز مشخص نیست.
هنوز صنعت برق در غم از دست دادن دو سیمبان خود در کردستان عزادار است که خبر تاسف بار دیگری از یخ زدن کارگران پست برق جیرفت منتشر شد.

احمد امینی‌روش فرماندار جیرفت امروز در جمع خبرنگاران گفت: ساعت 14 و 30 دقیقه روز گذشته طی تماسی با بخشداری از روستای دهنوی سقدر اطلاع داده شد که تعدادی از کارگران خط پست برق 400 کیلوولت جیرفت به بم در برف گرفتار شدند.

وی افزود: سه نفر از این افراد در کارگاه مانده و سه نفر دیگر راهی جاده شده بودند.

امینی روش گفت: بلافاصله تعدادی از اعضای جمعیت هلال‌احمر و اورژانس به همراه یک دستگاه لودر به منطقه اعزام شدند که تیم اعزامی در میانه راه با یکی از این افراد برخورد کرده که اعلام می‌کند 6 نفر بودیم که مابقی در برف گیر افتاده‌اند.

امینی‌روش عنوان کرد: پس از استقرار اکیپ امداد و نجات، جنازه دو نفر پیدا شده است اما سرنوشت سه کارگر دیگر هنوز مشخص نیست.

وی افزود: امروز امکان مجدد بالگرد در منطقه نبود و بالگرد برای جستجو از فردا مجددا کار خود را شروع می‌کند.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
یکی از کاربردهای بالگرد تو کشور ما اینه که همیشه آماده اعزام جسد برای خانواده ها هستن . اما اگه برای کمک یا زنده یابی از مسئولین درخواست بشه کسی بالگرد نمیفرسته چون عکاسا و نشریات زمان کمک رسانی کمتر از تحویل جسدن .
محسن
|
Germany
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
این افراد از کارگران شرکت پیمانکار پروژه بودند و ارتباطی با شرکت برق منطقه ای یا شرکت توزیع برق یا ادارات برق منطقه ندارند .لطفا قبل از درج خبر اطلاعات کامل را دریافت نمایید
مدیر پایگاه جایی گفته نشده که این افراد از کارمندان برق منطقه ای هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
در حوزه عملیاتی صنعت برق کارگر و یا کارمند خوی و یا غیر خودی وجود ندارد آقا. همه در یک قایق نشسته ایم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
اقا محسن هرکجا کارمی کردند چه ش کت و چه بر ق جای کسی را تنگ نمی کنند و حق شما که در برق هستید به خانواده آنها نمی دهند به جای این حرفهاطلب صبر برای خانواده ای آنها نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
0
0
حرفا خنده داری می نویسی ها آق فضای مجازی . اون بقیه هم بنوس که برق بردتشون . خانواده ببختشون بدونن برق که ببره محاله برق بیاد . ... تو خونه ما گفتند برقا رفت .. ننه جون ما گفت ننه جون برقا کوجا تا رفتندی .... خخخخ داشتم به خودم می گفتم فرداست که عاملی ها یکیشون ما رو ببرند زندون ها
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار