کد خبر: ۲۰۳۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۵
سابا نشست آموزشی توجیهی بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان را با مشارکت ستاد محیط زیست و توسعۀ پایدار شهری برگزار کرد.
به گزارش برق نیوز، به ­منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی عمومی شهروندان از جمله؛ دبیران کانون ­های محیط ­زیست مناطق 22 گانۀ تهران سابا با مشارکت ستاد محیط­ زیست و توسعۀ پایدار شهری اقدام به برگزاری نشست آموزشی و توجیهی بهینه ­سازی مصرف انرژی در ساختمان با حضور دبیران کانون ­ها، مسئولین ادارات و مناطق و شهرداری منطقۀ شش تهران در تاریخ 25 بهمن ­ماه سالجاری در محل بوستان نظامی گنجوی نمود.

براساس این گزارش در ابتدای این نشست سیدحسین سجادی، مدیرعامل سابا گفت: اثرات محیط ­زیست و بهره­ وری تنها با خانواده­ ها بر نمی­ گردد بلکه دارای نقشی جهانی می ­باشد.

وی لزوم توجه به مسائل زیست ­محیطی را در پروژه­ های مختلف با اهمیت تلقی نموده و یادآور شد: شاید در آینده نزدیک با تغییر استراتژیک مجبور شویم که حامل­ های انرژی را در شهرهای کلان به سوخت­ های غیرفسیلی هدایت کنیم.

سجادی گفت؛ بیش از 50 درصد از مصرف انرژی کشور ما در بخش ساختمان به مصرف می ­رسد.

بنابراین گزارش در ادامه گلمکانی، رئیس ستاد محیط ­زیست و توسعۀ پایدار شهری ضمن توصیه به دبیران کانون ­ها گفت:ما این کانون­ ها را با هدف رسیدن به شهر تازه طراحی کرده­ ایم که منظور از آن شهری است که به تنوع زیستی آب و انرژی پاک دسترسی پیدا کند.

وی یادآور شد یکی از وظایفی که گروه آب و انرژی این کانون­ ها می ­توانند انجام دهند، همین توجه به موضوع انرژی و مباحث مختلف آن است.

این گزارش می ­افزاید در خاتمۀ این نشست زربخش مدیر دفتر آموزش و اطلاع­ رسانی سابا درخصوص بررسی الگوی مصرف انرژی و نقش سرای محلات در بهینه­ سازی انرژی و مروری بر مصرف و وضعیت منابع انرژی در ایران و جهان مطالبی چند ایراد نمود.
منبع: سابا
برچسب ها: برق ، سابا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار