کد خبر: ۲۰۴۴۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۱ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۵
يك دانش‌آموز رشته برق در شهر تويسركان در حضور معلم كلاس دچار برق‌گرفتگي شد و فوت كرد.
به گزارش برق نیوز، يك دانش‌آموز رشته برق در شهر تويسركان در حضور معلم كلاس دچار برق‌گرفتگي شد و فوت كرد. اين دانش‌آموز در مدرسه «محمديه» درس مي‌خواند و بعد از اينكه دچار برق گرفتگي شد مسوولان مدرسه او را به بيمارستان منتقل كردند. او ٢٤ ساعت را در حالت كما روي تخت بيمارستان بود و به علت اثرات ناشي از برق گرفتگي فوت كرد.
 
مدير اداره آموزش و پرورش تويسركان گفت: «دانش‌آموز عباس بيات روز چهارشنبه گذشته هنگام كار در كارگاه فني هنرستان محمديه تويسركان دچار برق گرفتگي شد و به‌شدت آسيب ديد.

مسوولان هنرستان محمديه پس از وقوع حادثه در ساعت ١٢ ظهر چهارشنبه با اورژانس تماس گرفتند كه اورژانس پس از ٩ دقيقه بر بالين دانش‌آموز حادثه ديده حاضر شد.
 
جواد اسدبيگي افزود: كادر پزشكي و درماني بيمارستان ولي عصر(عج) و به ويژه بخش‌ آي‌سي‌يو و پزشكان متخصص قلب، مغز و اعصاب، بيهوشي و جراحي بلافاصله فعاليت‌هاي درماني مورد نياز براي دانش‌آموز مصدوم را آغاز كردند اما باوجود احياي دوباره فرد حادثه ديده، اين تلاش‌ها نتيجه بخش نبود.

 اسدبيگي افزود: هماهنگي‌هاي لازم براي انتقال دانش‌آموز مصدوم توسط بالگرد به ديگر مراكز درماني نيز انجام شده بود اما به دلايل درماني و پزشكي امكان انتقال او وجود نداشت. پيكر اين دانش‌آموز كه دچار برق‌گرفتگي شده براي بررسي دقيق علل مرگ مورد كالبد شكافي قرار گرفته است. دانش‌آموز فوت‌شده زير پوشش بيمه حوادث دانش‌آموزي قرار داشته است.»
 
هنرستان محمديه يكي از آموزشگاه‌هاي مقطع متوسطه زيرمجموعه اداره آموزش و پرورش تويسركان است. مديركل آموزش و پرورش استان همدان درباره برق‌گرفتگي يك دانش‌آموز در كارگاه درس هنرستاني در شهرستان تويسركان و مرگ او گفت: «ما از ابتدا پيگير اين مساله بوده‌ايم و اكنون نيز پرونده‌اي در اين زمينه در دادگستري تشكيل شده است.»

مصطفي خزاعي ديروز در شوراي آموزش و پرورش استان همدان با بيان اينكه در مراسم تشييع اين دانش‌آموز حضور داشته و از خانواده ايشان دلجويي كرده به ايسنا گفت: بر خلاف ادعاي بعضي‌ها كارگاه اين مدرسه ايمن بوده است. متاسفانه بعضي‌ها پيش‌داوري مي‌كنند و اين موضوع در اذهان حك مي‌شود اما پس از كشف حقيقت همه‌چيز روشن خواهد شد.

خزاعي افزود: دادگستري موضوع را پيگيري مي‌كند و در آن هنگام كه مجرم شناخته شد با متخلف برخورد جدي خواهيم كرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار