کد خبر: ۲۰۴۸۳
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: اگر همه مشترکان حداقل پنج درصد صرفه جویی در تابستان را سرلوحه کار خود قرار دهند، قطعا"تابستان با کمترین خاموشی را پشت سر خواهیم گذاشت.
به گزارش برق نیوز، قاسم شهابی صبح سه شنبه در نشست با مدیران صنعت نفت مرکز استان، وفاق و همدلی را زمینه ساز خدمات شایسته به مردم دانست از صرفه جویی به عنوان پاکترین نوع تولید انرژی یاد کرد.

وی روند مصرف انرژی برق در استان را مورد بررسی قرار داد و یاد آور شد: معمولاً از فروردین میزان مصرف  مشترکان افرایش می یابد و در تیر و مرداد به اوج خود می رسد و تولید برق با هزینه های بسیار سنگین و پایداری شبکه آنهم برای یک تا ۴ ساعت کار آسانی نیست.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران هزینه تولید هر مگاوات ساعت انرژی برق را غیر از هزینه جاری حدود ۲۰ میلیارد ریال  معادل دو میلیارد تومان اعلام کرد و از مشترکان خواست تا در ساعت پیک مصرف همکاری صمیمانه ای با خدمتگزاران خود در صنعت برق داشته باشند.

شهابی ساعات اوج مصرف برق در استان را دو مرحله دانست و ادامه داد: یک مرحله از اوج بار از ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۶ و مرحله دوم از ساعت ۲۰ تا ۲۳  است که همکاری و همراهی مشترکان جهت گذر از این ساعات ضروری است .

وی خاطرنشان کرد: اگر همه مشترکان حداقل پنج درصد صرفه جویی در تابستان را سرلوحه کار خود قرار دهند، قطعا"تابستان با کمترین خاموشی را پشت سر خواهیم گذاشت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت پخش فرآورده های نفتی استان،از روسای ناحیه نفت شهرستانهای استان مازندران به لحاظ همکاری صمیمانه در مدیریت مصارف برق CNG  ها با اهدای لوح قدردانی کرد.


منبع: ذاکرنیوز
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار