کد خبر: ۲۰۴۹۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
اسماعیل یوسفی رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد گفت: هیچگونه قطعی چند ساعته در سطح شهرستان وجود ندارد،
به گزارش برق نیوز؛ اسماعیل یوسفی رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد با بیان اینکه هیچگونه قطعی چند ساعته در سطح شهرستان وجود ندارد، بیان کرد: تمامی کارکنان این نهاد برای خدمات رسانی بهتر و سریعتر به مردم پای کار هستند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

 قطع مکرر برق در برخی از نقاط شهرستان بویراحمد اشاره کرد و گفت: مشکل قطعی برق در مناطق چند گانه شهرستان بویراحمد و بویژه شهر یاسوج مشکل فنی است.

وی با بیان اینکه این مشکلات با بیشترین دقت و سرعت عمل از سوی کارکنان این نهاد مرتفع شده است، بیان کرد: در بارندگی های اخیر جزء محدود استانهایی بوده ایم که قطعی برق را نداشته ایم.

یوسفی با بیان اینکه هرکدام از مناطق شهر یاسوج با فیدر جدا گانه ای تغذیه می شوند، بیان کرد: مشکلی قطعی چند دقیقه ای برق را نباید مشکلی حاد دانست.

وی با بیان اینکه هیچگونه قطعی چند ساعته در سطح شهرستان وجود ندارد، بیان کرد: تمامی کارکنان این نهاد برای خدمات رسانی بهتر و سریعتر به مردم پای کار هستند و جای هیچگونه نگرانی نیست.

رئیس اداره برق شهرستان بویراحمد یکی از دلایل قطعی مکرر برق در برخی از نقاط شهرستان بویراحمد را بالا رفتن بار در این مناطق دانست و گفت: این موضوع یک امر عادی است و با بالا رفتن بار و مصرف بیش از اندازه این مشکلات فنی وجود دارد که در سریعترین وقت ممکن نیز مرتفع می شود.


منبع: بویرخبر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار