کد خبر: ۲۰۵۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۹ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۵
پنجمين سمينار تحقيقاتي و پژوهشي شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان برگزار شد.
به گزارش برق نیوز؛ اين سمينار با حضور تقوایی مدير كل و معاون دفتر امور تحقيقات شركت مادر تخصصي توانير، مشاور استاندار، مديرعامل، معاونان و مديران شركت برق جنوب استان كرمان و همچنين اساتيد عضو هيات علمي دانشگاه باهنر و تحصيلات تكميلي برگزار شد.

مديركل دفتر تحقيقات شركت مادر تخصصي توانير، با اشاره به سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل گفت: در راستاي توجه به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص اقتصاد مقاومتي بحث هاي تحقيقات و پژوهش نمود وي‍ژه اي پيدا مي كند.

وي به ارائه گزارشي در خصوص عملكرد تحقيقات توانير پرداخت و بيان كرد: ما در دنيايي زندگي مي كنيم كه صنعت هر لحظه در حال تغيير است و براي اينكه بتوانيم در اين راستا حركت خوبي داشته باشيم بايد توجه وي‍ژه اي به امر پژوهش و نوآوري داشته باشيم.

وي تصريح كرد: تحقيقات، پژوهش و نواوري در تعالي و شكوفايي صنعت برق سهم بسزايي دارد و كارهاي تحقيقاتي بايد از سه ويژگي مهم كاربردي، علمي بودن و اثربخش بودن برخوردار باشد.

تقوايي در ادامه سخنان خود با تاكيد به اينكه صنعت بدون تحقيقات راهبردي راه به جايي نمي برد، بيان كرد: نگاه فعاليت هاي تحقيقاتي بايد حل مسائل و مشكلات صنعت برق كشور در بخش هاي مختلف فني، مالي، حقوقي و... باشد.

مديرعامل شركت توزيع نيروي برق جنوب استان كرمان، نيز در اين نشست نيز بيان كرد: اين شركت وظيفه تامين برق بيش از 520 هزار مشترك را در مساحت گسترده اي يعني در پهنه اي بيش از 96 هزار كيلومتر مربع و با پراكندگي زياد، در 16 شهرستان از مجموع 23 شهرستان استان و بوسيله شبكه توزيعي به طول بيش از 32 هزار كيلومتر و توسط 25 هزار دستگاه ترانسفورماتور را بر عهده دارد و بايستي نيازها و انتظارات مشتريان خود را پاسخگو باشد.

وي همچنين خاطرنشان كرد: راهبري مناسب و علمي چنين شبكه گسترده اي و از طرفي لزوم توجه به مباحث و چاش هاي جديد در صنعت توزيع مانند هوشمند سازي شبكه ها، توسعه استفاده از انرژيهاي تجديد پذير، مديريت سمت اقتضا، كاهش توليد كربن، چالش ورود DG و CHPها به شبكه و توجه به مسائل اقتصادي و اداره شركتها بر مبناي اصول بنگاه داري و همچنين دستيابي به اهداف استراتژيك شركت با روشهاي قبلي امكان پذير نبوده و به ابزار نو، دانش نو و روشهاي نوآورانه و خلاقي نياز داريم كه خودمان را به آن مجهز كنيم تا بتوانيم روشها و فرصت هاي جديد را يا خودمان خلق و يا فرصت هايي را كه ديگران خلق كرده اند به موقع شناسايي و بكار ببريم.

مهدوي نيا افزود: از طرفي از خلاقيتهاي موردي و جسته گريخته هم كار چنداني بر نمي آيد و براي رشد و توسعه سازمان، بايستي نوآوري و خلاقيت مانند ديگر فرآيندهاي مهم سازمان، مديريت شده و به يك تخصص و مهارت ويژه و كليدي كاركنان تبديل شود.

وي تصريح كرد: براي اينكه نوآوري به يك مهارت تبديل شود نياز به تمرين و ممارست زياد داريم، نياز به همراهي، مشاركت و تلاش زياد همكاران داريم و هيچ توسعه و رشدي در دنيا اتفاق نيافتاده مگر با زحمت و ،كار و تلاش خصوصا تلاش فكري.

مهدوي نيا در پايان سخنان خود گفت: اميد است با تلاش و نوآوري همكاران، در تامين برق پايدار، با كيفيت، اقتصادي و سازگار با محيط زيست، به مردم شريف استان سازماني پيشرو باشيم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پرسنل در حاشيه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
1
وقتي فقط از تعداد خاصي از پرسنل حمايت مي شود و پرسنل با سابقه و دلسوز در حاشيه مي باشند هيچ اميدي به آينده نيست
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار