کد خبر: ۲۰۵۲۶
تاریخ انتشار : ۱۸:۰۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۵
برای پوشش خبری رویداد مهم تجدیدپذیر
پایگاه خبری تحلیلی صنعت برق "برق نیوز" امسال با برپایی ستاد خبری و میکسدزون در نهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، صرفه جویی و بهره‌وری انرژی که از تاریخ 6تا 9 اسفندماه 95 برگزار می شود، در نظر دارد ضمن پوشش اخبار و رویدادهای نمایشگاه، امکان دیدار و ارتباط نزدیک تر با مخاطبان و علاقمندان را فراهم آورد.
برق نیوز در راستای رسالت حرفه ای خود مبنی بر پوشش وقابع و رخدادهای صنعت برقی، از سالیان گذشته نسبت به انتشار اخبار و تصاویر نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر اقدام کرده است.

امسال این رسانه با برپایی ستاد خبری و میکسدزون خود در سالن شماره 38 نمایشگاه که محل برگزاری نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر است، سعی دارد تا به صورت کامل این رویداد اقتصادی صنعت برق را پوشش خبری مناسب دهد.

فعالان این حوزه می توانند با حضور در این محل از نزدیک با فعالیت ها و برنامه های این رسانه تخصصی آگاه شوند.

در این ستاد خبری قرار است با مسئولان، مدیران و فعالان دولتی و خصوصی از نزدیک گفت و گو کرده و به مسائل و مشکلات بخش تجدیدپذیر بیشتر بپردازیم.

یکی از مهمترین سیاست های خبری برق نیوز پرداختن به اخبار حوزه انرژی های تجدیدپذیر بوده و اغلب رویدادها و وقایع این حوزه به صورت مطلوبی و با انتشار آن در محل های پربازدیدتر سایت منتشر شده است.

علاوه بر این برق نیوز با اغلب همایش ها و سمینار این حوزه بعنوان حامی رسانه ای همکاری متقابلی داشته و سعی دارد به توسعه و ترویج استفاده از انرژی های تجدیدپذیر کمک کند.

ستاد خبری برق نیوز در سالن 38 نمایشگاه بین المللی تهران از تاریخ 6 تا 9 اسفندماه و از ساعات 10 تا 17 آماده پذیرایی و پاسخ گویی به مخاطبان و مراجعه کنندگان است.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار