کد خبر: ۲۰۵۴۸
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۲ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
حرمت امامزاده را متولی نگه می دارد
بزرگترین رویداد بخش خصوصی انرژی های تجدیدپذیر در حالی سپری می شود که از سوی مدیران ارشد وزارت نیرو و صنعت برق جدی گرفته نشد. حتی دکتر ظریف وزیر امورخارجه و دکتر ابتکار معاون رئیس جمهوری هم که برای افتتاح نمایشگاه محیط زیست آمده بودند حاضر نشدند چندمتر پایین تر به نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر سری بزنند.
سرویس صنعت برق نیوز: حرمت امامزاده را متولی نگه می دارد. دیروز با اینکه از قبل وعده داده بودند که نهمین نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر توسط وزیر نیرو و دیگر مقامات ارشد صنعت برق افتتاح می شود ولی کسی نیامد و نهایتا مسئولین برگزاری نمایشگاه، دکتر صادق زاده ریاست سازمان انرژی های نو ایران را راضی کردند که برای افتتاح نمایشگاه بیاید و با یک ساعت تاخیر روبان نمایشگاه را قیچی کردند.

انتظار می رفت مدیران بلندپایه صنعت برقی که همیشه تاکید ویژه ای بر توسعه انرژی های تجدیدپذیر در کشور دارند استقبال بهتر و بیشتری از نمایشگاه می کردند.

حتی دکتر ابتکار معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان محیط زیست که برای گرفتن عکس یادگاری با نیروگاه خورشیدی همدان چندین کیلومتر سفر کرده بود حاضر نشد چند متر پایین تر از نمایشگاه بین المللی محیط زیست و در سالن 38 که نمایشگاه بین المللی انرژی های تجدیدپذیر برگزار می شود حاضر شود.

این بی اعتنایی نه تنها به مدیران ارشد صنعت برق برمی گردد که حتی مدیران شرکت های دولتی دیگر نیز تمایلی به حضور در نمایشگاه نشان نداده و تاکنون نیامده اند.

دیروز و امروز این نمایشگاه با استقبال قابل توجهی روبه رو نبوده و علیرغم پیش بینی های قبلی انتظار می رفت بیش از این تعداد از نمایشگاه بازدید صورت گیرد.

کسب و کارهای مختلفی در حوزه تجدیدپذیر در نمایشگاه حضور دارند و آماده اند تا در شرایطی که به دلیل مشکلات مختلف اقتصادی و سیاست گذاری های داخلی روزهای کم فروغی را سپری می کنند سپری می کنند به معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند.

هنوز فرصت برای حضور در نمایشگاه وجود دارد و امیدواریم طی روزهای باقیمانده این کم کاری جبران شده و ضمن حضور در نمایشگاه و نشستن پای صحبت های بخش خصوصی و فعالان این حوزه، برنامه های آتی و سیاست گذاری های آتی خود را از اطلاع رسانی کنند.



انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
مدیران ارشد رفتن سفارت سوئد قرارداد ببندن .
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار