کد خبر: ۲۰۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۱۱ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۵
مدیرعامل توزیع برق استان زنجان گفت: ۳۷۸ کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی و ۷ هزار ۱۹۷ کنتور هوشمند در چاه‌های صنعتی نصب می‌شود.
به گزارش برق نیوز، عادل کاظمی اظهار داشت: نصب کنتورهای هوشمند به منظور کنترل میزان مصرف آب و انرژی از پروژه‌های مهم اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون بیش از یک هزار و 500 حلقه چاه کشاورزی به کنتور هوشمند مجهز شدند، ابراز کرد: هدفگذاری شده تا 378 کنتور دیگر به این فناوری متصل شوند.

مدیرعامل شرکت نیروی توزیع برق استان زنجان هوشمندسازی چاههای آب صنعتی را از دیگر پروژه‌های اقتصاد مقاومتی خواند و گفت: کنتور هوشمند برای 7 هزار و 197 حلقه چاه صنعتی نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اضافه برداشت از چاهها و وجود کنتورهای معیوب سهم به‌سزایی در هدررفت آب دارد، بیان کرد: 9 هزار کنتور در سطح استان زنجان معیوب جمع‌آوری و تعویض شدند.

کاظمی به استفاده از فناوری‌های نوین از جمله رادار‌های جدید در شبکه‌های توزیع برق اشاره کرد و افزود: با استفاده از این فناوری‌ها اشکالات شبکه به راحتی شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پنج دیتاسنتر هوشمند در کشور تعریف شده است، ابراز کرد: دیتاسنتر شمال‌غرب به منظور هوشمندسازی لوازم اندازه‌گیری در زنجان مستقر شده است.

مدیرعامل شرکت نیروی توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه هوشمندسازی‌های شبکه با استفاده از تکنولوژی بومی انجام می‌شود، ابراز کرد: در حال حاضر 155 نقطه هوشمند داریم که قرار است تا پایان سال به 210 نقطه افزایش یابد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار