کد خبر: ۲۰۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۳۴ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۵
مراسم تحلیف و آغاز به کار 34 نفر (خانم وآقا) نیروی جدید استخدامی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در محل سالن اجتماعات ساختمان شهدای برق برگزار شد.
به گزارش برق نیوز، در ابتدای این مراسم کیوان خورسند معاونت منابع انسانی شرکت با خیرمقدم به پذیرفته شدگان استخدامی شرکت و آرزوی موفقیت برای آنان در کار و زندگی گفت: نیروی انسانی درسازمانها نقش کلیدی وحیاتی داشته وکارکرد آنها باعث موفقیت سازمانها می‌شود و بدون توجه به جایگاه نیروی انسانی سازمانها مفهوم وارزشی ندارد.

وی افزود : امیدوارم هم قدم و همراه با دیگر کارکنان همه همت وتلاش خود را به خرج داده تا با پشتکار و تلاش فراوان بتوانید درخدمت به کشور در مسوولیت‌های جدیدتان که به شما محول می‌شود، موفق وپیروز باشید .

در ادامه این مراسم شهناز احمدی روزبهانی مشاور مدیر عامل شرکت در امور زنان وخانواده نیز با تبریک آغاز بکار این نیروها اظهارداشت: بنده هم به نوبه خود شروع بکار شما آقایان وخانم‌ها را تبریک گفته وضمن آرزوی توفیق در کارهایتان، از شما می‌خواهم وجدان کاری، صداقت، پشتکار و یادگیری را سرلوحه کارهای خویش قرار داده و از تجارب دیگران در انجام وظایف خویش بخوبی استفاده کنید.

 در ادامه این مراسم، پذیرفته شدگان استخدامی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان به عنوان کارمندان جدید این شرکت در برابر قرآن مجید به خداوند متعال سوگند یاد کردند تا تمام تلاش خویش را برای انجام وظایف شغلی و مسوولیت‌های قانونی بکارگیرند تا دربه حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور اهتمام نموده و در این راه وجدان کاری، عدالت وصداقت، امانت داری، راز داری و خدمت به مردم را سرلوحه گفتار وکردار خویش قرار دهند و به ارزشهای دینی، انسانی واجتماعی و قوانین، مقررات حاکم و منشور اخلاقی واداری کارمندان دولت و دستگاه متبوع خویش پایبند باشند.

 شایان ذکراست دربه کارگیری این تعداد نیروی انسانی جدید که در رشته‌های کارشناسی امور اداری، حقوقی، شبکه، حسابداری، مکانیک، حراست، برق، آمارو برنامه ریزی هستند، مراحلی ازجمله اخذ مجوز از شرکت توانیر، تهیه آگهی استخدام ودرج در روزنامه ها، تطبیق مدارک پذیرفته شدگان، برگزاری جلسات مصاحبه علمی، معرفی پذیرفته شدگان نهایی به هسته گزینش توانیر، بررسی صلاحیت‌های مختلف پذیرفته شدگان، ورود اطلاعات مورد نیاز پذیرفته شدگان در سامانه کارمند ایران ودریافت شماره مستخدم و....انجام شده است .

گفتنی است این برنامه به همت دفتر برنامه ریزی نیروی انسانی وآموزش معاونت منابع انسانی و همکاری روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شده است .
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Power engineer
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
0
0
خوشبحالشون بعد یکسال تحمل اینهمه رنج خیالشون راحت شد. برق منطقه ای سیستان و بلوچستان هنوز شروع به کار رو اعلام نکرده...
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار