کد خبر: ۲۰۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸:۳۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی
امروز سه شنبه 10 اسفندماه سومین کنفرانس بین المللی فناوری و مدیریت انرژی با حضور فلاحتیان معاون وزیر نیرو، حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس، صادق زاده مدیرعامل سانا،مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و... آغاز بکار می کند و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. انجمن انرژی ایران متولی برگزاری این کنفرانس است.
سرویس علمی برق نیوز: دکتر محمد ساتکین در گفت و گو با برق نیوز گفت: در مراسم افتتاحیه آیت الله احمد مبلغی رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی و عضو محترم مجلس خبرگان رهبری، هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در انرژی و برق، فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و علی وطنی معاون علمی و پژوهشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سخنرانی خواهند داشت.

رئیس  انجمن انرژی ایران بیان داشت: در بخش دیگری از سخنرانی های صبح، سید محمد صادق زاده ریاست هیات مدیره شرکت مادر تخصصی توانیر و مدیر عامل سازمان انرژی های نو ایران، وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به استقبال بیشتر نسبت به سال گذشته اظهار داشت: بیش از 350 نفر در این دو روز کنفرانس حضور داشته و مقالات به دو صورت شفاهی و پوستری ارائه  می شود.

معاون سازمان انرژی های نو ایران در ادامه توضیح داد: امسال از میان پایان‌نامه‌های ارسال شده، در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشدو کارشناسی پایان نامه های برتر معرفی و تقدیر می شود.

ساتکین گفت: دو میزگرد با عناوین "انرژی و محیط زیست" و همچنین "اقتصاد مقاومتی، چالش های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش انرژی" با حضور متخصصان و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: امسال نسبت به سال گذشته بخش نمایشگاهی با استقبال بیشتری مواجه شده و از بخش های مختلف شرکت هایی در نمایشگاه جانبی کنفرانس حضور دارد.

اقتصاد انرژی، انرژی و محیط زیست، انرژی های تجدیدپذیر و پایدار، بهینه سازی صرفه جویی انرژی، برنامه ریزی و سیاستگذاری انرژی از جمله محورهای سومین کنفرانس فناوری و مدیریت انرژی است.

گفتنی است دومین دوره این کنفرانس  سال گذشته 24و 25 آذرماه برگزار شده بود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
سلام
از این کنفرانس های انرژی که چند هفته در میون برگزار میکنن چیز به درد بخوری در میاد یا فقط محض جلب توجه و چشم هم چشمی عضی مدیران با همکارشونه ؟؟؟؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار