کد خبر: ۲۰۶۰۰
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵
برخی از مدارس دولتی شهر بوشهر به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود به شرکت توزیع برق استان اخطاریه ای مبنی بر قطع برق دریافت کرده اند.
به گزارش برق نیوز؛ شرکت توزیع برق استان بوشهر با ارسال اخطاریه به برخی از مدارس بوشهر نسبت به قطع برق آنها به علت عدم پرداخت بدهی خود هشدار داد.

 برخی از مدارس دولتی شهر بوشهر به دلیل پرداخت نکردن بدهی خود به شرکت توزیع برق استان اخطاریه ای مبنی بر قطع برق دریافت کرده اند. در خصوص برخی از اولیاء دانش آموزان ضمن اطلاع از این مساله با مراجعه به مدارس ضمن ابراز نگرانی خود خواستار رسیدگی آموزش و پرورش جهت حل این موضوع شدند.

آموزش و پرورش استان هیچگونه بودجه ای در سال 95 تحت عنوان سرانه به برخی مدارس دولتی پرداخت نکرده است و متاسفانه بسیاری از امورات مدارس از طریق کمکی های مردمی اداره می شود که این موضوع خود گلایه برخی مدیران و مسئولان مدارس و اولیاء را در پی داشته است.

این روزها دانش آموزان برخی مدارس دولتی استان در حالی روزگار و ایام خود را سپری می کنند که دولت و وزارت آموزش و پرورش توجه چندانی به این مساله از خود نشان نمی دهد، از طرفی عدم تعامل و هماهنگی ما بین دو وزارت آموزش و پرورش و نیرو و نیز در استان بین اداره کل آمورش و پرورش و شرکت توزیع برق سبب بروز نگرانی هایی در بین خانواده ها برای تامین حداقل های تحصیلی فرزندانشان در مدارس شده است.

 شرکت توزیع برق استان چندی پیش نیز برق اداره کل آموزش و پرورش استان را به علت عدم پرداخت بدهی خود برای مدتی کوتاه قطع کرده بود.


منیع: گام نیوز

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار