کد خبر: ۲۰۶۵۴
تاریخ انتشار : ۱۲:۴۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵
5 گروه خط گرم در شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به گروه های موجود اضافه شدند تا تعداد آنها به 18 گروه برسد.
 به گزارش برق نیوز، حمیدرضا جلایر، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: به منظور تربیت نیروی کارآمد و ماهر در حیطه خط گرم، 5 گروه 4 نفره از شهرستان های استهبان، فراشبند، خنج، زرین دشت و قیر وکارزین به مدت 2 ماه (328 ساعت) زیر نظر اساتید خط گرم کشور  آموزش های مورد نیاز را فرا می گیرند تا پس از پایان دوره آموزشی و کسب مهارت های لازم  در شهرستان های خود مشغول به کار شوند.

جلایر افزود: با اضافه شدن این گروه ها جمع گروه های فعال خط گرم راه نزدیک به 18 گروه (بالاترین ضریب نفوذ فعالیت در سطح کشور) رسیده است.

مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر، یکی از بزرگترین مشکلات شبکه های توزیع در سطح کشور را ایجاد خاموشی برای انجام تعمیرات (به روش خط سرد) در شبکه عنوان کرد و افزود: این موضوع همواره نارضایتی مشترکین خانگی، صنعتی و کشاورزی و آسیب به تجهیزات شبکه در هنگام قطع و وصل مجدد را به دنبال داشت که امیدواریم  با گسترش چنین گروه هایی شاهد حذف اینگونه پیامد ها و رضایت بیش از پیش مشترکین و رشد صنعت برق باشیم.


ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار