کد خبر: ۲۰۷۰۸
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
قائم‌مقام وزیر نیرو در دومین همایش بانوان فرهیخته صنعت آب و برق گفت: برق جریان حیات است، زیرا کمبود برق، امنیت، آب، اقتصاد، اجتماع، صنعت، کشاورزی و سایر موارد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
به‌گزارش برق نیوز، "ستار محمودی" قائم‌مقام وزیر نیرو صبح امروز (سه‌شنبه) در دومین همایش بانوان فرهیخته صنعت آب و برق در سالن همایش‌های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو با بیان اینکه وزارت نیرو مجموعه ای تخصصی است که مرد و زن در بخش‌های مختلف پژوهشی، علمی، المپیادی، ارتباطات و رشد پرسنل در داخل و خارج مواجه است و از آنان حمایت خواهد کرد، افزود: این وزارتخانه مصمم است محیط کار را برای بانوان با نشاط و با انگیزه بسازد تا بانوان در یک فضای کاری شاداب بتوانند بازده مناسبی داشته باشند.

وی با عنوان کردن اینکه وزارت نیرو بالاترین ظرفیت را برای تحرک خانم‌ها در کارها دارد، گفت: وزارت نیرو همواره نیازمند حمایت بانوان بوده و خواهد بود.

محمودی اضافه کرد: نقش مردان و زنان در صنعت آب و برق کشور مانند تارو پود قالی است که نبود هر یک موجب کاهش عدم موفقیت کارها خواهد شد.

وی ادامه داد: وزارت نیرو در تمام عرصه‌های تخصصی، پژوهشی، مهندسی، اجرایی، بهره برداری، آموزش، فرهنگ سازی و ارتباط مردمی به وجود بانوان نیازمند است و از آنان حمایت می‌کند.

قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه تاریخ مهندسی کشور نشان از آن دارد که ایران در زمینه های علوم متعدد پزشکی، مهندسی،‌ صنعت آب و برق، ساختمان، مباحث اجتماعی، اقتصادی دارای نخبگان فراوانی است، افزود: وجود نخبگان و مخترعان در ایران کمتر از سایر نقاط جهان نیست و این نشان از توسعه یافتگی انسان دارد.

وی با بیان این مطلب که توسعه یافتگی مجموعه‌ای از وجود درونی، اخلاقی، علمی، دینی، بینشی و معنوی را در بر دارد اظهار داشت: توسعه و رشد و پیشرفت جهان به واسطه وجود آدم‌های توسعه یافته ای است که محور توسعه هستند.

ستار محمودی با اشاره به اینکه در کشور ما زنان و مردان سهم یکسانی در اعتلای ایران دارند، افزود: وزارت نیرو در طول سال‌ها پویا بوده و در ارائه خدمات آب و برق به مردم کشورمان همواره به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه به خدمت مشغول بوده و این موفقیت را مرهون فداکاری زنان و مردانی است که دوشادوش هم به خدمت مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شعار جامعه بر مبنای آب مایع حیات است، افزود: معتقد هستیم که برق نیز جریان حیات است، زیرا کمبود برق، امنیت آب، اقتصاد، اجتماع، صنعت، کشاورزی و سایر موارد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

قائم‌مقام وزیر نیرو با اشاره به اینکه خدمات آب و برق از جمله خدماتی است که بخشی از آن حاکمیتی است، افزود: عدم کیفیت، کمیت و صیانت مناسب از منابع آبی موجب اثرگذاری منفی و بروز نارضایتی در جامعه خواهد شد.

وی ادامه داد: وزارت نیرو یک وزارتخانه مردم محور است که در طول شبانه‌روز و بدون وقفه با 80 میلیون نفر جمعیت در ارتباط و تعامل است و بایستی رضایت آنان را جلب کند.

محمودی با بیان اینکه نقش زنان در صحنه‌های طراحی، مهندسی، برنامه‌ریزی، بهره‌برداری و عرصه‌های گوناگون صنعت آب و برق کمتر از مردان نیست، افزود: امروزه در جهان و کشور ما یکی از فنون پیچیده، ساخت نیروگاه، ایجاد پست‌های برق، احداث سدهای مخزنی، احداث تونل‌های انتقال آب و تصفیه خانه‌ها است که در همه این موارد در قبل از انقلاب محتاج کارشناسان خارجی بودیم، ولی امروزه مردان و زنان متخصص کشورمان باعث شده‌اند تا در بیشتر علوم به خودکفایی برسیم.

منبع: پاون
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۶
0
2
خسته شديم از اينهمه شعارهای الکی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
0
0
حاجی مون هم که ترک تشریف دارند! میخان این وزارت خونه رو سهم خود کنند. دیگه نمیدونن این گوری که سرش دارند توش مرده نیست. وزارت نیرو بدبخت ترین وزارت خونه است البته غیر از ساختمانهای چند صد هزار میلیاردی که داخلش اتراق کردند!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار