کد خبر: ۲۰۷۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۸ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه متاسفانه برخی مشترکان اقدام به دستکاری کنتورها می‎کنند، گفت: ۶۰ میلیارد تومان در چند سال گذشته از سرمایه بیت‌المال با دستکاری کنتور برق به هدر رفته است.
به گزارش برق نیوز، علی‎اکبر نصیری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‎های فروش و وصول و مردان ایمنی شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهار داشت: سال 1395 سال پرتلاشی برای شرکت توزیع نیروی برق بود و امید داریم سال 1396 سال میمونی باشد.

وی با بیان اینکه ما بیش از 670 هزار مشترک داریم که توسط 154 شماره‌بردار رصد می‎شود، افزود: شماره‎برداران یک شغل اساسی و حیاتی برای شرکت توزیع نیروی برق دارند چرا که درآمد شرکت به همکاری این افراد بستگی دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: ما باید در بحث شماره‌برداری کنتورها دغدغه‎های این افراد را بشنویم و این افراد با تلاش بیشتری نسبت به وظایف خود عمل کنند.

نصیری با بیان اینکه صنعت برق با شاخص کاهش تلفات، کاهش خاموشی، کاهش پیک و کاهش درصد وصل اندازه‎گیری می‎شود، افزود: کاهش پیک مصرفی و کاهش تلفات یکی از موضوعات مهمی است که حتی مورد توجه رهبری قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قسمتی از انرژی بر اثر تلفات فنی هدر می‎رود که کارشناسان ما برای کاهش آن عمل می‎کنند، افزود: قرائت به موقع و با دقت یکی از موضوعاتی است که باید شماره‎برداران توجه شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه درصد صحیح قرائت ما بالا است، افزود: باید در میزان انرژی که سنجش‎پذیری شده و در کنتورها ثبت شده را قرائت کنیم تا درصد تلفات در حوزه غیرفنی را بدست بیاوریم.

نصیری با بیان اینکه برخی مشترکین اقدام به دستکاری کنتورها می‎کنند، افزود: بیش از 60 میلیارد تومان در چند سال سرمایه بیت المال در این زمینه هدر رفته است.

وی خاطرنشان کرد: یک سری از افراد سودجو در این زمینه فعالیت می‎کنند و با همکاری نیروی انتظامی به این موضوع پرداخته‎ایم و باید نسبت به این موضوع همکاران شماره‎بردار توجه داشته باشند.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار