کد خبر: ۲۰۷۷۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان امسال 100 روستای بالای 10 خانوار فاقد برق در استان، برق دار می شوند.
به گزارش برق نیوز، غلامعلی رخشانی مهر اظهار داشت: روستاهای کمتر از 10 خانواری که در مسیر خط انتقال برق به روستاهای بالای 10 خانوار استان قرار دارند نیز برق دار خواهند شد.

وی بیان کرد: 739 هزار و 324 مشترک برق در بخش روستایی و شهری سیستان و بلوچستان وجود دارد.

رخشانی مهر با اینکه  بیشترین مصرف برق در سیستان و بلوچستان مربوط به مشترکان خانگی است افزود: ایرانشهر بیشترین برق مصرفی را دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: 60 درصد کنتورهای برق مشترکان در استان دیجیتال است و سالانه حدود 60 هزار کنتور قدیمی به صورت رایگان تعویض می شود.

رخشانی مهر اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در زمینه پرداخت غیر حضوری قبوض رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: 46 درصد مردم سیستان و بلوچستان قبض‌ های خود را از طریق دستگاه کارت خوان، 23 درصد با خودپرداز، 16 درصد از طریق اینترانت، سه درصد با تلفن بانک و 12 درصد از طریق اینترنت پرداخت می‌ کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به توسعه زیرساخت های شبکه توزیع برق در سیستان و بلوچستان میزان تلفات برق از 28 درصد سال 89 به 11 درصد در امسال رسیده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان گفت: هزار دستگاه ترانس جدید امسال خریداری شده که سهم بسزایی در کاهش تلفات برق و کیفیت بخشی خدمات به شهروندان دارد.

بیش از 739 هزار مشترک برق در بخش های روستایی و شهری سیستان و بلوچستان با حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت، 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت وجود دارد.
منبع: ایرنا
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
سلام
پس اون چی هست بعنوان هزینه کله کنتور از من مشترک دارن به زور میگیرند این است جناب رخشانی مهر رایگان تعویض کردنت.کمتر خالی ببندید.
رییس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
0
آقای مهندس تلفات 28 درصدی را به 11 درصد با دستکاری در قبوض و بیلینگ رسوندی ناقلا!!
پاسخ ها
مدیر
| Iran (Islamic Republic of)
تو عزیزم فقط اجازه بهره برداری از کنتور را داری ومواظبت اگه تو سهل انگاری به برق چه ربطی داره الان هم پولشو بده البته مشکل تو از جایی دیگه است چون کنتور را دستکاری کردی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار